شناسه خبر: 15194 منتشر شده در مورخ: 1397/9/17 ساعت: 09:09 گروه: اجتماعی  
معابر برای معلولان مناسب سازی شود

معابر برای معلولان مناسب سازی شود

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: معابر جدید با اولویت مناسب سازی برای معلولان در دستور کار شهرداران باشد.

به گزارش ایران سپید علی‌محمد شاعری، در همایش روز معلول به همت جامعه معلولان بهشهر افزود: حمایت از معلولان، یکی از اولویت های مهم مجلس و نمایندگان بود که تلاش کردیم تا در گیرو دار کارهای قانون گذاری، نظارتی و عمرانی، معلولان فراموش نشوند.

این مسئول بیان داشت: تلاش برای ارتقاء زندگی معلولان از وظایف مهمی است که برعهده داریم و باید در این حوزه تلاش بیشتری انجام شود.

شاعری، با اشاره به سه برابری حقوق و مستمری مددجویان و معلولان یادآور شد: اگرچه نسبت به گذشته شاهد رشد قابل توجهی در این بخش بودیم اما همچنان این قشر از حداقلی ها محروم هستند و کار مفید بیشتری باید انجام شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش های انجام شده، سالانه رشد قابل توجهی نسبت به مستمری سال گذشته در مستمری معلولان داده شده است و تلاش شد تا درصد افزایش مستمری مددجویان و معلولان، از درصد افزایش حقوق کارکنان دولت بیشتر باشد.

وی اظهار کرد: مناسب سازی معابر، تأمین کمک هزینه ازدواج معلولان و تهیه بخشی از جهیزیه هم با برنامه‌ریزی در حوزه انتخابیه در دستور کار است و با توجه به نیاز معلولان به ویلچر و تجهیزات و امکانات درمانی تلاش داریم تا با اولویت در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد مرکز خدمات توانبخشی و امکانات رفاهی و امکانات ورزشی هم به عنوان یکی از نیازهای مهم معلولان، پیگیری می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *