شناسه خبر: 15190 منتشر شده در مورخ: 1397/9/17 ساعت: 08:56 گروه: اجتماعی  
مناسب‌سازی محیط یک واژه برای ژست اداری نیست

مناسب‌سازی محیط یک واژه برای ژست اداری نیست

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم رفع مشکلات معلولان گفت: مناسب سازی محیط نه یک واژه برای ژست اداری، بلکه یک ضرورت اجرایی است.

به گزارش ایران سپید سید موسی موسوی اظهار داشت: باید ضوابط مناسب سازی محیط برای معلولان، سالمندان و افراد کم‌توان در تمامی پروژه‌های عمران شهری و روستایی مورد توجه قرار گیرد.

موسوی یادآور شد: رشد و توسعه هر جامعه متناسب با بکارگیری توانایی های موجود در آن جامعه بوده که یکی از راه‌های تحقق آن، تامین بستر کالبدی مناسب برای حضور همه افراد در جامعه است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر تاکید کرد: بدون تردید، مناسب سازی محیط وسیله ای موثر برای ایجاد این بستر است.

وی گفت: دفتر فنی استانداری به منظور تسهیل در اجرای ضوابط مناسب سازی محیط، کاهش هزینه ها و ارتقا کیفیت پروژه های عمران شهری و روستایی، جزییات اجرایی پروژه ها را تدوین و به همه شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان ارسال کرده است.

موسوی تاکید کرد: همه شهرداری ها و دهیاری ها ملزم به اجرای ضوابط مناسب سازی محیط هستند و دفتر فنی استانداری با برگزاری کلاس های آموزشی متعدد و نظارت دایم بر پروژه ها نقش موثری در این راستا داشته است.

وی یادآور شد: ایجاد شرایط مناسب و فراهم کردن تسهیلات محیطی لازم برای معلولان، ضرورتی غیر قابل انکار است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *