شناسه خبر: 15154 منتشر شده در مورخ: 1397/9/14 ساعت: 09:27 گروه: اجتماعی  
اعطای ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به معلولان زلزله

اعطای ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به معلولان زلزله

استاندار کرمانشاه گفت: ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به آنهایی که در زلزله دچار معلولیت شدند، اعطا می‌شود.

به گزارش ایران سپید هوشنگ بازوند در مراسم دیدار استاندارکرمانشاه و مدیرکل بهزیستی استان با معلولان ضایعه نخاعی حادثه زلزله سال گذشته اظهار داشت: این زلزله علاوه بر خسارات مالی، به لحاظ جسمانی، روحی و روانی صدمات بسیاری را به بار آورد.

وی از پیگیری برای امهال دو ساله تسهیلات بازسازی وام مسکن معلولین خبر داد وگفت: مدیرکل بهزیستی استان لیست آسیب‌دیدگان را مشخص کند تا نسبت به امهال وام آنها اقدام کنیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: وظیفه داریم مسکن همه آسیب‌دیدگان از زلزله را از نو بسازیم و نسبت به کسانی که در این حادثه دچار ضایعه و معلولیت شدند وظیفه بالاتری داریم.

وی گفت:برای افرادی که در این زلزله دچار معلولیت شدند طی ۲ روز آینده از طرف بهزیستی مبلغ ۱۰ میلیون و از طرف استانداری نیز مبلغ ۱۰ میلیون تومان بلاعوض جهت تکمیل ساختمان پرداخت می‌شود.

 

بازوند از سفر قریب الوقوع وزیر بهداشت به استان کرمانشاه خبر داد و گفت:  پنجم یا ششم دی ماه وزیر بهداشت به استان کرمانشاه سفر خواهد کرد و به مشکلات رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: هفته آینده نیز تیمی از روانشناسان وزارت بهداشت برای بررسی مشکلات آسیب دیدگان و به خصوص کودکان به استان کرمانشاه خواهند آمد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *