شناسه خبر: 15149 منتشر شده در مورخ: 1397/9/14 ساعت: 09:09 گروه: اجتماعی  
اختصاص ۲۲۷ میلیون تومان برای مناسب سازی محیط زندگی معلولان

اختصاص ۲۲۷ میلیون تومان برای مناسب سازی محیط زندگی معلولان

معاون بهزیستی خراسان جنوبی گفت: جهت مناسب‌سازی محیط زندگی و وسایل نقلیه معلولان در سال جاری ۲۲۷ میلیون تومان اعتبار به بهزیستی استان پرداخت شده است.

به گزارش ایران سپید  جمیله رضا زاده صبح سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته معلولین در زمینه استاندارد سازی معابر برای این قشر از جامعه اظهار کرد: دفتر فنی امور شهری شهرداری‌ها متولی مناسب‌سازی شهری بوده که اطلاعات لازم در این زمینه در اختیار آنان قرار گرفته است.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد:  بر اساس سامانه بهزیستی خراسان جنوبی ۲۲ هزار و ۲۹۵ معلول در استان وجود  دارد که بیشترین معلولیت در استان مربوط به معلولیت جسمی_ حرکتی، ذهنی، شنوایی، بینایی و روانی است.
رضا زاده در زمینه اعتبار مناسب سازی و وسائل نقلیه معلولی خراسان جنوبی ادامه داد: امسال برای بحث مناسب‌سازی محیط زندگی و وسائل نقلیه معلولان ۲۲۷ میلیون تومان اعتبار به بهزیستی استان پرداخت شده است.
وی  با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات حوزه توانبخشی بهزیستی استان را در سال جاری ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون است، گفت: از این مبلغ یارانه مراکز غیردولتی بیشترین حجم اعتبارات را به خود اختصاص داده است.
معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: مراکز شبانه‌روزی و روزانه تحت نظارت بهزیستی استان افزایش نداشته اما طرح جدید خانه‌های گروهی به فعالیت‌های بهزیستی اضافه شده است.
رضا زاده یادآور شد: تاکنون یک خانه گروهی در استان ایجاد شده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم خانه گروهی برای سالمندان و معلولان جسمی راه‌اندازی کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *