شناسه خبر: 15126 منتشر شده در مورخ: 1397/9/13 ساعت: 09:32 گروه: ورزشی  
رضایی: مسوولان به جای تبریک روز جهانی معلولان، قوانین را اجرا کنند

رضایی: مسوولان به جای تبریک روز جهانی معلولان، قوانین را اجرا کنند

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته زنان و مردان گفت: امیدوارم روز جهانی معلولان که یک روز نمادین است تنها با دادن یک پیام تبریک توسط مسوولان خلاصه نشود و مقررات بکارگیری معلولان در پست‌های مختلف ورزشی به اجرا در آید.

به گزارش ایران سپید هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به توانمندی معلولان باید هر روز را به نام روز معلولان نام‌گذاری کنیم و آیین، مقررات و قوانینی که در ارگانهای مختلف دولتی و مجلس در خصوص بکارگیری معلولان در پست‌های مختلف مصوب شده به مرحله اجرا درآید.

وی گفت: روز جهانی معلولان نباید تنها با دادن پیام تبریک توسط مسوولان خلاصه شود، بلکه باید آیین و مقرراتی که در خصوص جایگاه معلولان در مجلس به تصویب رسیده به مرحله اجرا درآید و عملیاتی شود.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان همچنین از برگزاری اردوی تیم‌های ملی از بهمن‌ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: برای آماده‌سازی تیم‌ها جهت حضور هر چه قدرتمند در بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو، برنامه 20 ماهه‌ای را در خصوص برگزاری اردوها، اعزام ها، شرکت در مسابقات داخلی و خارجی و... آماده کردیم که از طریق فدراسیون در اختیار کمیته ملی پارالمپیک قرار دادیم که البته چون انتخابات کمیته ملی پارالمپیک را پیش رو داریم، استارت این برنامه‌ها که با برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان است از بهمن ماه زده خواهد شد.

  رضایی تصریح کرد: چون هنوز تیم والیبال نشسته زنان موفق به کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو نشده است، سعی داریم در ابتدا تیم خوبی را برای مسابقات قهرمانی آسیا که خرداد سال آینده برای کسب سهمیه در تایلند برگزار می‌شود، آماده کنیم. البته در این مسابقات چون تنها یک سهمیه توزیع می‌شود و چین رقیب اصلی ما برای کسب سهمیه در تایلند است، قطعا کار سختی را برای کسب سهمیه زنان در قهرمانی آسیا خواهیم داشت.

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته زنان و مردان همچنین از برگزاری دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان به میزبانی ایران در گرگان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر برای برگزاری دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان در شهر گرگان به توافق رسیده‌ایم و در حال رایزنی با سازمان جهانی والیبال نشسته برای برگزاری این رقابت‌ها با حضور 6 تیم برتر جهان هستیم.

وی در پایان درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته زنان نیز گفت: با جوانگرایی که در تیم ملی والیبال نشسته زنان بعد از پارالمپیک ریو داشتیم تا حدودی توانستیم جایگاه خوبی را برای این تیم رقم بزنیم. تلاش بر این است که در بخش زنان نیز سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کنیم و با تیم کاملی در این بازیها حضور داشته باشیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *