شناسه خبر: 15116 منتشر شده در مورخ: 1397/9/13 ساعت: 08:46 گروه: اجتماعی  
نگاهمان این خواهد بود که معنای توانایی و معلولیت را تغییر دهیم
شهردار تهران

نگاهمان این خواهد بود که معنای توانایی و معلولیت را تغییر دهیم

شهردار تهران گفت: در این دوره از نظام مدیریت شهری که به امانت در دست ماست، نگاهمان این خواهد بود که معنای توانایی و معلولیت را تغییر دهیم.

به گزارش ایران سپید شهردار تهران شامگاه دوشنبه در مراسم جشن ازدواج معلولین که در برج میلاد با حضور آیت‌الله سید مصطفی محقق داماد، تعدادی از اعضای شورای شهر و ولی الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، حضور یافت.

پیروز حناچی با تبریک به افرادی که در این ایام مبارک زندگی مشترکشان را آغاز می‌کنند، گفت: در خصوص مطالبی که در مورد بنده گفتند باید بگویم حضرت امیر (ع) که شما عزیزان به نام نامی ایشان زندگی مشترکمان را آغاز می‌کنید فرمودند، من از دیگران خودم را بهتر می‌شناسم و خداوند نیز بر نفس من حاکم و آگاه است.

وی ادامه داد: در این دوره از نظام مدیریت شهری که به امانت در دست ماست، نگاهمان این خواهد بود که معنای توانایی و معلولیت را تغییر دهیم. به عبارت بهتر، توان‌یاب کسی نیست که روی ویلچر نشسته یا خداوند به حکمت، عارضه‌ای در او ایجاد کرده است؛ هر کسی که نتواند در عرصه‌های اجتماعی حضور داشته باشد توان‌یاب است حتی اگر چهار ستون بدنش سالم باشد.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله کاری خواهیم کرد که فضاهای شهری‌مان برای همه کسانی که نیازمند مناسب‌سازی هستند، آماده شوند تا هیچ‌ کس به‌ واسطه موانع فیزیکی، امکان عدم حضور در عرصه‌های اجتماعی را نداشته باشد. از خداوند کریم در این ایام مبارک به یمن نیت‌های شما می‌خواهیم که تمام ما را در این ماموریت یاری کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *