شناسه خبر: 15079 منتشر شده در مورخ: 1397/9/11 ساعت: 09:31 گروه: اجتماعی  
ساخت استخر ویژه از نیازهای مهم معلولان قزوینی است

ساخت استخر ویژه از نیازهای مهم معلولان قزوینی است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت استخر ویژه معلولین از مطالبات سازمان بهزیستی است که در صورت عدم دسترسی به آن سانس استخر ویژه‌ای را به معلولین استان اختصاص خواهیم داد.

به گزارش ایران سپید داوود محمدی در دیدار با علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین که به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار شد، اظهار داشت: در راستای عدم اجرای قانون حمایت از معلولین پیگیر هستیم که مشکلات این عرصه رفع شود اما در بحث اشتغال علاوه بر معلولان، تمامی مردم عادی با این مشکل مواجه بوده که باز هم نیاز است نگاه معطوف و ‌ویژه‌ای به معلولان داشته باشیم.

وی بیان کرد: در ارتباط با مناسب سازی سازمان‌ها، با تمام ادارات، شهرداری و نظام مهندس مکاتبه شده است و خواستار لیست دستگاه‌هایی هستیم که هیچگونه اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با جوایز مسابقات المپیک و پارالمپیک مقام آورنده نیز، یکسان بودن این تشویق‌ها در نظر گرفته شده است که در غیر این صورت لازم به گزارش بوده تا مورد پیگیری قرار گیرد.

وی بیان کرد: مشکلاتی همچون معافیت مالیات معلولین، عدم ارائه خدمات ویژه شرکت‌های هواپیمایی در صورت نداشتن همراه معلولان توسط کمیسیون اصل نود پیگیری می‌شود.

ساخت استخر ویژه معلولین و یا اختصاص سانس ویژه به معلولین، ساخت تالار شهر برای تئاتر با توجه به تردد معلولین، تغییر کاربری به منظور راه‌اندازی درمانگاه برای درمان زخم بستر و ضایعه‌های نخاعی از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز قول مساعد جهت پیکیری این موارد را دادند.

در پایان این دیدار نیز قهرمانان معلول مسابقات پارالمپیک تجلیل و مورد تقدیر قرار گرفتند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *