شناسه خبر: 14888 منتشر شده در مورخ: 1397/8/23 ساعت: 09:18 گروه: اجتماعی  
معطلی پروژه مسکن معلولان به علت اختلافات مالی بین پیمانکاران

معطلی پروژه مسکن معلولان به علت اختلافات مالی بین پیمانکاران

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: پروژه عظیم مسکن معلولان به دلیل اختلافات مالی بین پیمانکاران ناتمام مانده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر اسماعیل قربانی با بیان اینکه پروژه ۲۹۴ واحدی مسکن معلولان از جمله پروژه های مسکن توان جویان است، اظهار کرد: کلنگ این پروژه سال ۹۳ به زمین خورد و قرار بود سال گذشته به بهره برداری برسد اما به علت اختلاف مالی پیمان کار اصلی با پیمانکاران زیر مجموعه همچنان این پروژه ناتمام باقی مانده است.

قربانی افزود: در حال حاضر پروژه مسکن معلولان از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است، اما پیمانکاران زیر مجموعه به سبب مطالباتی که از پیمانکار اصلی این طرح دارند، پروژه را به اتمام نمی رسانند.

وی تصریح کرد: براساس بررسی های انجام شده، انجمن خیرین مسکن ساز به عنوان پیمان کار اصلی پروژه مسکن معلولان، به ادراه کل بهزیستی خراسان شمالی و مددجویان این پروژه حدود ۸۰۰ میلیون تومان بدهکار است.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی بیان کرد: به منظور رفع اختلافات مالی این پروژه جلسات متعددی برگزار شده که در آخرین جلسه مقرر شد انجمن خیران مسکن ساز، مبالغ مورد نیاز برای تکمیل و اتمام ۹۶ واحد باقی مانده را تامین و همچنین اضافه واریزی مددجویان را پرداخت کند.

قربانی با بیان اینکه سه کارشناس پیگیر مشکلات پروژه معلولان بوده، گفت: کارشناسی های لازم برای اتمام واحدهای باقی مانده انجام و مقرر شده انجمن خیرین مسکن ساز جلسات داخلی به منظور اجرای اتمام پروژه را برگزار کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *