شناسه خبر: 14878 منتشر شده در مورخ: 1397/8/22 ساعت: 10:25 گروه: اجتماعی  
توزیع «بسته حمایتی» در هفته جاری

توزیع «بسته حمایتی» در هفته جاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توریع بسته های حمایتی در هفته جاری برای مددجویان نهاد های حمایتی خبر داد و گفت: رقم این بسته ها بسته به تعداد اعضای خانواده از 100 تا 300 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش ایران سپید محمد شریعتمداری وزیر رفاه به ارائه توضیحاتی درباره بسته حمایتی پرداخت و گفت: کار مشترکی با سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه است که شامل حمایت مالی از اقشار با درآمد ثابت است و همچنین حمایت کالایی با حداقلهای ممکن از مجموعه این اقشار در چند نوبت صورت میگیرد.

شریعتمداری ادامه داد: در گام اول ظرف این هفته تمام افراد تحت پوشش‌ نهادهای حمایتی در دستور کارند که با جدول جدیدی که رقمی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای خانوار یک تا پنج نفره را فراهم کرده، بهره مند میشوند.

وزیر رفاه افزود: در قدم دوم یک برنامه داریم که به‌زودی همراه با حقوق این ماه یا زودتر توسط دولت یا وزارت اقتصاد اجرایی میشود. این برنامه شامل پرداخت به کارمندان دولت در بخشهای مختلف است که به صورت نقدی پرداخت می‌شود. شریعتمداری ادامه داد: سایر گروه‌های با درآمد کمتر که جزو اقشار حمایت شده تحت پوشش نهادها نیستند، گروه سوم‌اند که طرح مربوط به آنها دو هفته بعد از اجرای طرح در دور اول، اجرا میشود. 

وی در پاسخ به این سوال که قبلا گفته شده بود افراد زیر سه میلیون تومان حقوق مشمول می‌شوند گفت: خطی در مجلس مشخص شده بود و سازمان برنامه آن خط را در تنظیم این میزان ریالی مورد استفاده قرار داده است. همه آنهایی که از حقوق دولت بهره مند میشوند شامل بیمه شدگان، بازنشستگان و سایر گروه‌ها، شناسایی شده‌اند. 

محسنی بندپی، رییس سازمان بهزیستی کل کشور درمورد توزیع سبدکالا گفت: این بسته حمایتی به یک میلیون و 50 هزار نفر از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی اختصاص مییابد که در کارت یارانه آنها شارژ شده است. وی گفت: خانواده تک نفره 100 هزار تومان و خانواده 5 نفره 300 هزار تومان دریافت میکنند و از امروز بیش از 10 هزار فروشگاه در سراسر کشور آماده توزیع اقلام مربوط به این بسته حمایتی شامل گوشت قرمز و سفید، برنج، روغن و شکر هستند.

 

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *