شناسه خبر: 14869 منتشر شده در مورخ: 1397/8/22 ساعت: 09:21 گروه: اجتماعی  
دولت مردان به جامعه معلولین توجه کنند

دولت مردان به جامعه معلولین توجه کنند

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو فراکسیون معلولان مطرح کرد: بیماران سندروم دان مانند بیماران اوتیسم و همه گروه های خاص بیماری های معلولیتی مظلوم هستند و باید به صورت ویژه مورد توجه مسئولان قرار بگیرند.

به گزارش ایران سپید  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در رابطه با مشکلات بیمه‌ای بیماران سندروم دان گفت: متاسفانهقانون حمایت از حقوق معلولین به بودجه 97 نرسید و بعد از آن تصویب شد، مشکلات امروز معلولان به حق بوده چرا که اعتبار کافی در بودجه 97 دیده نشده است.

سلامت مهمترین بخش حوزه معلولان است

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار کرد: مشکلات مربوط به معلولان در قانون برنامه ششم توسعه و قانون حمایت از معلولان به صورت کامل دیده شده است و قطعاً اگر در لایحه بودجه 98 نیز گنجانده شود در مجلس تصویب خواهد شد. در مباحث مربوط به معلولین، سلامت مهمترین بخش است  و ما در فراکسیون معلولان این موضوع را با جدییت  پیگیری می‌کنیم و امیدروایم برای جامعه معلولین کشور نیز کارساز باشد.

دولت مردان به جامعه معلولین توجه کنند

عضوکمیسیون برنامه بودجه و محاسبات در مجلس با اشاره به مشکلات بیماران سندروم دان گفت: بیماران سندروم دان مانند بیماران اوتیسم و همه گروه های خاص بیماری های معلولیتی مظلوم هستند و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرند. متاسفانه این حس و اراده در جامعه دیده نمی‌شود. البته نمی‌توانیم به عدم اعتبار در این حوزه انتقادی کنیم اما معتقدیم دولت مردان باید به جامعه معلولین در بودجه 98 توجه بیشتری داشته باشند. 

عضو فراکسیون معلولان مطرح کرد: در این لایحه همه گروه های خاص بیماری‌های معلولیتی به یک میزان دیده شده اند،اما نوع بیماری و گرید هرکدام توسط دولت در آیین‌نامه مربوطه  تفکیک خواهد شد. / خانه ملت

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *