شناسه خبر: 14779 منتشر شده در مورخ: 1397/8/13 ساعت: 09:03 گروه: فرهنگی  
توسعه همکاری موسسه بین المللی" ناکسوس" ناشر موسیقی، با علی رهبری

توسعه همکاری موسسه بین المللی" ناکسوس" ناشر موسیقی، با علی رهبری

چندی پیش برای اولین بارعلی رهبری مدیر هنری سابق ارکستر های سمفونیک شهر های بروکسل، پراگ، مالاگا، زاگرب، و تهران، که شهرت جهانی اش به خاطررهبری بیش از 120 ارکسترسمفونیک و ضبط ده ها آثار از آهنگسازان بزرگ جهان میباشد، ۸ اثر تازه خود، را در غالب پوئم سمفونی  به نام" مادرم ایران" را جهتنشرجهانی در اختیار  موسسه بین المللی ناکسوس، ناشر آثار موسیقی قرار داد تا  توسط این موسسه روانه بازار های بین المللی گردد.

به گزارش ایران سپید خبر های رسیده از شرکت ناکسوس حاوی آن هستند که این موسسه در نظر دارد همکاری خود را با علی رهبری توسعه بخشد و تقاضا کرده است که این بار عهده دارپخش پوئم سمفونی " بیروت" نیز از این هنرمند گردد. این اثر که در سال 1364 در شهر وین  کشور اتریش و تحت تاثیر جنگ های داخلی لبنان و کشتار فلسطینیاننوشته شده است ، دارای 5 تابلومیباشد و برای 10 نوازنده فلوت نوشته شده است. تابلو ها عبارت اند از: " زیبائی شهر بیروت"، "ورود تانک ها و قتل عام"، "بیچارگیو ناامیدی"، "عروسی" و "مناجات برای رفته گان".  این قطعه توسط گروه فلوتیست های وین، یکی از مشهورترین گروه های بین المللی فلوت، نخست در کشورهایهندوستان، کره جنوبی، آلمان، اتریش، انگلیس، مکزیک، سوئیس، مجارستان و اسپانیا اجرا و سپس حدود 30 سال پیش برای اولین بارتوسط یکی دیگر از موسسه هایبین المللی نشر موزیک بنام "کُخ اینترناشنال" ضبط گردید. ضبط تازه این پوئم سمفونی  در روز یکشنبه 20آبان ماه در وین و توسط گروه فلوتیست های وین در همینشهر صورت خواهد گرفت. در ادامه همکاری با علی رهبری، اثار دیگر ایشان مانند "خون ایرانی" و " کنسرتوبرای تار و ارکستر سمفونیک" نیز به زودی در شهروین ضبط خواهند شد

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *