شناسه خبر: 14551 منتشر شده در مورخ: 1397/7/18 ساعت: 21:24 گروه: ورزشی  
یوسفزاده: زحمات اصلی را مربی شهرستان ها می کشند +فایل صوتی

یوسفزاده: زحمات اصلی را مربی شهرستان ها می کشند +فایل صوتی

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان معتقد است به ثمر نشستن و کسب مدال های رنگارنگ در جودو، حاصل زحمات مربیان در استان ها است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از جاکارتا، مسابقات انفرادی جودوی نابینایان به پایان رسید و تیم ایران موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز شد. محمدرضا حاج یوسفزاده سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان پس از پایان مسابقات بخش انفرادی گفت: ما کار خاصی انجام ندادیم. زحمات اصلی را آن مربیانی انجام داده اند که این بچه ها را پیدا کرده اند، با آنها تمرین کرده و آنها را به این سطح رسانده اند. ما تنها جودوکاران را صیقل دادیم.
وی ادامه داد: امیدوارم روزی فرا برسد که ما در جودو یک تیم دوم هم داشته باشیم و بتوانیم آنها را در رقابت های جهانی و کمپ های مشترک شرکت دهیم تا هم پشتوانه سازی برای تیم اصلی باشد و هم باعث انگیزه آنها شود.
یوسفزاده در خصوص سطح رقبا و عدم برگزاری اردو های برون مرزی گفت: من دو دهه در تمام سطوح جودو تجربه داشتم و اگر بتوان اردو هایی در همین کشور های همسایه مثل آذربایجان، تاجیکستان، ارمنستان، قزاقستان و ازبکستان که هزینه چندانی به نسبت ژاپن و کانادا ندارند برگزار کرد، می توان نتایج بسیار بهتری هم گرفت.
سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان در خصوص عدم حضور علیرضا خجسته در تیم ملی و جایگزینی علی عباس نژاد به جای وی گفت: سه هفته قبل در مسابقات جهانی باکو اعلام کردند افرادی که بخواهند در رقابت های نرمال شرکت کنند، نمی توانند در رقابت های پارا هم شرکت داشته باشند. از آنجایی که وی سن پایینی دارد و 21 سالش است، تصمیم گرفت آینده خود را در جودوی افراد بینا ادامه دهد و ما نیز به تصمیم او احترام گذاشتیم و توانستیم علی عباس نژاد را جایگزین وی کنیم.
یوسفزاده در پایان در خصوص رقابت های تیمی هم گفت: در مسابقات تیمی نیز شانس داریم و فردا پنجشنبه نمایندگان کشورمان در پنج وزن به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
در ادامه فایل صوتی کامل به سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان را گوش کنید.
امیر سرمدی
 
مصاحبه با حاج پوسف زاده
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *