شناسه خبر: 14492 منتشر شده در مورخ: 1397/7/16 ساعت: 08:53 گروه: ورزشی  
یوسف زاده: در تمام اوزان شانس کسب مدال داریم

یوسف زاده: در تمام اوزان شانس کسب مدال داریم

سرمربی تیم جودوی نابینایان با بیان تفاوت سطح بازی های پاراآسیایی و قهرمانی آسیا گفت: با وجود آنکه تیم ها با نفرات اصلی در این تورنمنت حاصر شدند ما برای کسب مدال در تمام اوزان به میدان خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید: محمد رضا حاج یوسف زاده روز دوشنبه و پیش از آغاز مسابقات جودوی نابینایان گفت: در این دوره ۴۰ کشور شرکت کرده اند و تیم ما با یک ترکیب هفت نفره کامل در  مسابقات حاصر شده است. این تیم در یک سال گذشته اردوهای داخلی و خارجی زیادی داشته است و امیدوارم در سومین دوره مسابقات پاراآسیایی بتواند مزد زحمات خود را بگیرد.

وی با تشریح اردوهای داخلی و برونمرزی تیم ملی جودو گفت: در سال گذشته، حدود یک میلیارد تومان برای آمادگی تیم جودو نابینایان هزینه کردیم و ورزشکاران به دو تورنمنت بین المللی در آنکارای ترکیه اعزام شدند. همچنین در سال جاری، در مسابقات آنتالیا شرکت کردیم و در نهایت قرار بود در اردوی آذربایجان شرکت کنیم که به خاطر مشکلات ارزی، لغو شد.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان ادامه داد: برای آمادگی بیشتر ورزشکاران، اردوهایی در تبریز، قائم شهر، اصفهان و بجنورد برگزار کردیم تا آمادگی لازم برای حضور مقتدرانه در جاکارتا فراهم شود.

وی در ارتباط با نتایج جودوکاران کشورمان بیان داشت: سال گذشته در بخش تیمی، ما مقام دوم مسابقات آسیایی را کسب کردیم، اما سطح این بازی ها فراتر از قهرمانی آسیا است.

؛امیدوارم تیم ما با اردوهایی که پشت سر گذاشته، بتواند در تمامی اوزان به مدال نقره دست یابد، هر چند کسب مدال طلا هم دور از انتظار نیست.

یوسفزاده در خصوص مسابقات نمایندگان امروز کشورمان اظهار داشت: امروز در دو وزن به مصاف رقبا میرویم. سید میثم  بنی طباء در وزن نخست نابینای مطلق است و مدال برنز مسابقات آسیایی سال گذشته را در کارنامه خود دارد. همچنین رضا غلامی دیگر نماینده امروز جودوی نابینایان ایران است که می تواند صاحب نشان خوشرنگ مسابقات شود.

اولین روز از رقابتهای جودوی نابینایان صبح امروز دوشنبه 16 مهر در جاکارتا آغاز می شود.

امیر سرمدی

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *