شناسه خبر: 14442 منتشر شده در مورخ: 1397/7/11 ساعت: 08:34 گروه: اجتماعی  
تا پایان مهر سبد کالا دریافت می کنید

تا پایان مهر سبد کالا دریافت می کنید

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از ارائه سبد امنیت غذایی به مددجویان نهادهای حمایتی خبرداد و گفت: تا پایان مهر ماه سبد کالا در اختیار افراد تحت پوشش کمیته امداد و پوشش بهزیستی قرار می گیرد.

به گزارش ایران سپید محمد وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه  این کمیسیون اظهار داشت: پرویز فتاح رئیس کمیته امداد، بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی و کارشناسان مربوطه میهمان اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس بودند و اختصاص سبد کالا به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: در این جلسه با حضور میهمانان درباره توزیع سبد کالا بین اقشار ضعیف جامعه که از گرانی‌های اخیر آسیب دیده‌اند بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا پایان مهر ماه سبد کالا در اختیار 4 میلیون از افراد تحت پوشش کمیته امداد و 2 میلیون و پانصد هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بر اساس این طرح در حدود 1 دهک از جامعه سبد کالا دریافت خواهند کرد، ادامه داد: کمکی که به این اقشار می‌شود به صورت نقدی نخواهد بود و به صورت کالا است. کارتی در اختیار جامعه تحت پوشش قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند از شرکت‌هایی که تعیین شده کالا‌های خود را دریافت کنند.

وحدتی با بیان اینکه در طرح مذکور با شرکت‌هایی که در دسترس مردم هستند قرار داد منعقد شده تا مردم به راحتی خرید‌های خود را انجام دهند، اضافه کرد: فروشگاه‌های  رفاه، تعاونی‌های روستایی و شهری از جمله این شرکت‌ها هستند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس درباره میزان شارژ این کارت، گفت: این کارت برای یک نفر 40 هزار تومان و خانواده‌های تا 5 نفر به طور تصاعدی تا 130 هزار تومان افزایش می‌یابد و همچنین برای خانواده‌های بیش از 5 نفر به میزان 130 هزار تومان شارژ می‌شود.

وحدتی تصریح کرد: مسئولان بهزیستی و کمیته امداد در این جلسه عنوان کردند که زیرساخت‌های لازم از جمله کارت‌ها و قرارداد با شرکت‌ها فراهم شده و ان‌شاءالله تا پایان مهر این کارت‌ها بین جامعه هدف توزیع می‌شود. به نقل از تسنیم

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *