شناسه خبر: 14078 منتشر شده در مورخ: 1397/6/6 ساعت: 10:49 گروه: دانش و فن آوری  
کاملترین اپلیکیشن برای ضبط صدا بر روی سیستم عامل IOS
فناوری ویژه نابینایان

کاملترین اپلیکیشن برای ضبط صدا بر روی سیستم عامل IOS

اگر از دارندگان گوشیهای iphone یا تبلتهای ipad باشید، حتماً تا به حال بارها دنبال یک برنامه خوب و قابل اطمینان برای ضبط صدا گشته اید.

به گزارش ایران سپید اپلیکیشن Voice Record Pro با محیطی کلاسیک و جذاب حس کار با یک رادیو آنالوگ قدیمی را به شما میدهد ولی کاملترین نرمافزار رکورد صدا در پلتفرم iOS است.

فهرست تمامنشدنی ویژگیهای این نرمافزار و رضایت کاربران باعث شده امتیاز ۴.۸ از ۵ را در اپ استور دریافت کند و البته در غالب فهرستهای پیشنهادی ابزارهای کاربردی سایتها باشد. قیمت این نرمافزار ۷ دلار است ولی اکنون میتوانید رایگان از روی اپ استور اپل دانلود کنید.

این اپلیکیشن به شما اجازه ضبط صدا در هر کیفیت و طول موجی را میدهد. همانند نرم افزارهای ضبط صدا با فشردن کلید رکورد، شروع به ضبط نمیکند و شما باید یک گزینه حاوی کیفیت و طول موج را انتخاب کنید.

فایلهای صوتی را سریعا میتوانید از داخل خود نرمافزار ایمیل کنید یا در سرویسهای ذخیرهسازی ابری آیکلاود اپل، مانند گوگل درایو، دراپباکس، واندرایو مایکروسافت، باکس کلاود و دهها سرویس دیگر ذخیره کنید.

به علاوه، سریعا میتوان این فایل صوتی را روی ساندکلاود قرار داد یا از طریق بلوتوث برای دیگران فرستاد. امکان ارسال سریع فایل صوتی از طریق FTP Server هم وجود دارد تا روی سایت و وبلاگتان آپلود شود. امکان ذخیرهسازی مستقیم فایلها روی رایانه به کمک  وایفای را هم میدهد.

اپلیکیشن Voice Record Pro به شما امکان اجرای فایل صوتی و گوش دادن به آن در سرعتها و کیفیتهای مختلف را میدهد. در فرمی ساده میتوانید فهرستی از فایلهای صوتی تهیه شده را با تاریخها، نام و عکس و مشخصات خلاصه مشاهده کنید و با ضربه زدن روی هر یک، سریعا اجرا شده یا مشخصات کاملتری از فایل را ببینید.

این نرمافزار رکوردر به شما اجازه میدهد فایلهای صوتی با فرمتهای AAC و MP4 و M4A تهیه کنید و البته امکان تبدیل این فرمتها به یکدیگر یا MP3 و WAV هم مهیا است. میتوانید فایل صوتی را مستقیما به یک کلیپ ویدیویی تبدیل کرده و روی یک آلبوم تصویری قرار دهید یا اینکه روی یوتیوب به اشتراک بگذارید.

از دیگر ویژگیهای این اپ میتوان به بوکمارک برخی فایلها، نوشتن توضیحات برای فایلها و صداها، قرار دادن عکس برای فایلها و حتی تکه کردن فایل صوتی اشاره کرد.

نباید افکتهای در دسترس این برنامه را هم فراموش کرد. میتوانید روی یک صدا افکتهایی مانند اکو، کم و زیاد شدن صدا، اکولایزر روی باندهای ۳ و ۶ و ۱۰، اعوجاج و تکرار اضافه کنید.

به هر حال، رابط کاربری گرافیکی برنامه Voice Record Pro بسیار کاربرپسند است و امکان ویرایش و مدیریت فایلهای صوتی را به صورت یکپارچه روی آیفون و آیپد فراهم میکند.

اپلیکیشن رکورد صدای Voice Record Pro را میتوانید به طور رایگان از روی اپ استور برای دستگاههای آیفون و آیپد دانلود کنید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *