شناسه خبر: 14027 منتشر شده در مورخ: 1397/5/29 ساعت: 10:44 گروه: دانش و فن آوری  
برای آنها که انگلیسی می دانند/ آموزشهای رایگان «freedom scientific»

برای آنها که انگلیسی می دانند/ آموزشهای رایگان «freedom scientific»

یکی از خدماتی که شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای ویژه نابینایان در سراسر دنیا به آن می پردازند، تولید محتوای آموزشی در حوزه محصولاتی است که در اختیار این دسته از کاربران قرار می دهند.

به گزارش ایران سپید امری که عموماً از سوی همین تعداد اندک تولید کنندگان ایرانی مغفول واقع میشود. از جمله شرکتهایی که در این حوزه به شکلی کاملاً حرفه ای فعالیت میکند، یکی هم «freedom scientific» است. شرکتی که همه آن را با پر طرفدارترین محصولش، یعنی صفحه خوان JAWS میشناسند. این شرکت، با قرار دادن پیوندی زیر عنوان «Training» در صفحه اصلی وبسایت خود، برای کاربران این امکان را فراهم کرده که بتوانند از آموزشهای مختلف در خصوص نحوه کار jaws با نرم افزارهای مختلف، یا در محیطهای مختلف، به شکل رایگان، یا بعضاً با پرداخت هزینه بهرمند شوند. کاربران با ورود به این وبسایت و انتخاب پیوند training، قسمتهای مختلفی را مشاهده خواهند کرد. بخشهایی نظیر: «Free Training» یا آموزشهای رایگان و «paid Training» یا آموزشهای غیر رایگان. بخشی نیز در این صفحه از وبسایت تعبیه شده با نام «Free Webinars». اصطلاح وبینار، از اصطلاحاتی است که در همین چند سال اخیر ابداع شده و ترکیبی است از کلمه وب و سمینار به معنی «سمینار در محیط وب». آنچه freedom scientific در این قسمت در اختیار کاربران قرار میدهد، محیطی است که افراد میتوانند به شکل بر خط، در آن حضور یافته و از آموزشهایی که کارشناسان این شرکت به شکل زنده ارائه میکنند استفاده کنند، یا به سخنرانیهای مختلفی که در موضوعات گوناگون مطرح میشود، گوش دهند. در این وبینارها، امکان طرح پرسش هم برای کاربران فراهم شده، به گونه ای که کاربران قادر خواهند بود با رعایت چارچوبهای تعیین شده توسط گردانندگان وبینار، سؤالات خود را مطرح کنند و از کارشناسان شرکت پاسخهای لازم را دریافت کنند. وبینارهای این شرکت هم مثل سایر آموزشهایش، به دو قسم، یعنی رایگان و غیر رایگان تقسیم میشود. با توجه به مشکلات انجام پرداختهای مالی از داخل کشور، احتمالاً بیشتر کاربران نابینای ایرانی، نسبت به حضور در وبینارهای رایگان این شرکت تمایل بیشتری داشته باشند. برای ثبت نام در وبینارهای رایگان «Freedom Scientific»، کافی است نشانی www.freedomscientific.com را در نوار آدرس وارد کرده، سپس از میان پیوندهایی که در صفحه میبینید، گزینه Training را انتخاب کنید. در این قسمت، در بخش «Free Webinars» موضوعات و تاریخهای برگزاری وبینارهای رایگان را مشاهده خواهید کرد. با رفتن به صفحه هر وبینار، قادر خواهید بود برای شرکت در آن ثبت نام کنید. برای ثبت نام هم داشتن اطلاعاتی مثل کشور، شهر، استان، نام کامل و نشانی ایمیل کافی است و کاربران به محض درج این اطلاعات، در صورت تأیید، راهنمای حضور در وبینار را در صندوق ایمیل خود دریافت خواهند کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *