شناسه خبر: 13903 منتشر شده در مورخ: 1397/5/15 ساعت: 09:12 گروه: اجتماعی  
معلولان شدید بهزیستی با دستمزد مصوب حقوق می‌گیرند

معلولان شدید بهزیستی با دستمزد مصوب حقوق می‌گیرند

نحوی نژاد گفت: معلولان دارای معلولیت شدید تحت پوشش بهزیستی از سال آینده به اندازه دستمزد مصوب حقوق می‌گیرند.

به گزارش ایران سپید به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: معلولان دارای معلولیت شدید تحت پوشش سازمان بهزیستی از سال آینده به شرط اجرای قانون، به اندازه دستمزد مصوب حقوق بگیران، یعنی یک میلیون تومان حقوق می گیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در سال جاری با افزایش 14 درصدی همراه بوده است و امیدواریم که افزایش این مستمری در سال آینده هم بر اساس قانون انجام شود.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: مسئله افزایش مستمری مددجویان بهزیستی که مددجویان معلول را هم در برمی‌گیرد، مصوبه مجلس و دولت است و تحقق آن به بودجه ای که به این بخش اختصاص داده می شود بستگی دارد.

نحوی نژاد تاکید کرد: در صورتی که  افزایش مستمری مددجویان طبق قانون انجام شود و موضوع کمبود بودجه مطرح نباشد، مبلغ مستمری جامعه معلولان دارای معلولیت شدید بهزیستی در سال آینده تا 6 برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تصویب قانون حمایت از افراد دارای معلولیت گام بزرگی در جهت فراهم کردن فرصت های بیشتر برای حضور  معلولان در سطح جامعه است و امیدواریم بتوانیم ضمن فراهم کردن زمینه فعالیت برای این افراد، آنها را در حوزه هایی که استعداد دارند توانمند کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *