شناسه خبر: 13864 منتشر شده در مورخ: 1397/5/9 ساعت: 09:03 گروه: ورزشی  
مسئولان به وعده های خود عمل نمی کنند

مسئولان به وعده های خود عمل نمی کنند

فائزه توسلی، نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان در گفتگو با ایران سپید گفت: به جهت آشنایی با ورزشکاران رشته های مختلف و به دعوت خانم دکتر ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان، به دیدار ایشان رفتیم.

به گزارش ایران سپید نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان افزود: اعتقاد من این است که جامعه بانوان نابینا باید به مدیران و مسئولین کشور معرفی شوند. هدف ما از جلسات آتی که با سرکار خانم ابتکار خواهیم داشت، این است که به ایشان بگوییم قهرمانانی داریم که نادیده گرفته میشوند و نیاز به حمایتهای دولت دارند. توسلی در خصوص رشته های اعزامی به مسابقات پارا آسیایی جاکارتا و وضعیت فعلی اردوهای آنها گفت: در بخش بانوان، سه رشته گلبال، دو و میدانی و شطرنج به اندونزی اعزام میشوند. اردوهای دو و میدانی در استانها و به صورت غیر متمرکز برگزار میشوند. ملی پوشان شطرنج نیز دومین اردوی خود را در تهران به پایان رساندند. تیم ملی گلبال بانوان پس از برگزاری اردو در البرز و گرگان، سومین اردوی تمرینی خود را از روز پنجم مرداد ماه در مشهد مقدس آغاز کرده است. وی در خصوص جلسه هم اندیشی نواب رئیس بانوان استانهای کل کشور که قرار است در مشهد برگزار شود بیان داشت: این نشست به جهت تبادل نظر میان نایب رئیسان بانوان استانها و بیان انتقادات و نقاط ضعف در استانها صورت میگیرد و آقایان مظلومی و هادیزاده نیز در این نشست حضور دارند. توسلی در خصوص مشکلاتی که ورزشکاران نابینا در استفاده از سالنهای ورزشی در استانها دارند نیز گفت: این یکی از مشکلات جدی ما است که سالنها عمدتاً در زمانهای مرده در اختیار ورزشکاران نابینا قرار میگیرد و مسئولین هم نگاه ویژه ای به این مسئله ندارند. متأسفانه مسئولان زمانی که در جمعی شعار میدهند، دیگر به وعده های خود عمل نمیکنند. تلاش میکنیم نقاط ضعف مسئولان در این حوزه را جبران کنیم تا سالنهای تمرینی مناسب در اختیار ورزشکاران قرار گیرد. «امیر سرمدی»

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *