شناسه خبر: 13813 منتشر شده در مورخ: 1397/4/31 ساعت: 09:12 گروه: اجتماعی  
خیرین بی نام‌و نشان و سفره‌های خالی معلولان

خیرین بی نام‌و نشان و سفره‌های خالی معلولان

همزمان با دهه کرامت و به همت خیرین تهرانی و استان البرز به ۴۰ خانواده دارای معلول(دو معلول) سبد کالا به میزان هر بسته ۵۰۰ هزار تومان توزیع شد و در این بین معلولان انتظار توجه دولت را به مشکلات خود دارند.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم همزمان با دهه کرامت، به همت خیرین و نیکوکاران تهرانی و استان البرز به تعدادی از خانواده‌های دارای معلول سبد کالا توزیع شد.

این اقدام در راستای حمایت از معلولان و خانواده‌هایشان صورت گرفت ضمن اینکه خانواده‌های شناسایی شده اکثرا دارای  دو فرزند معلول جسمی،حرکتی و ذهنی بودند و اکثر آنها ساکن جنوب تهران و مستاجر بودند.

توزیع سبد کالا به معلولان و خانواده‌هایشان همزمان در هفته اکرم و در آستانه ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) انجام گرفت و خیرین به هر خانواده از معلولان سبدکالایی را شامل 15 کیلوبرنج،4 عدد روغن،2 کیلو گوشت،6 کیلوخواربار،2 عدد رب،5 بسته ماکارانی،2 عدد پنیر،2 بسته چای توزیع کردند.

یکی از خیرین استان البرز که نخواست نام او عنوان شود با اشاره به حمایت از نیازمندان در سطح جامعه اظهار کرد: در این زمینه مسئولان باید تمهیداتی را برای حمایت از این افراد در چنین شرایطی ایجاد کند.

وی اظهار امیدواری کرد که دولت حمایت بیشتری را از این خانواده‌ها داشته باشد.

به گزارش تسنیم به 40 خانواده دارای معلول بسته‌های غذایی از سوی خیرین تهرانی و استان البرز داده شد ضمن اینکه خیرینی که در این زمینه همراهی کردند در سال گذشته نیز کمک‌های را به معلولان در آستانه سال تحصیلی انجام دادند.

حمید پدر دو فرزند معلول ذهنی با اشاره به اینکه شرایط دختر و پسرش بسیار نگران کننده است، اظهار کرد: فرزندانم از ابتدای تولد معلول بودند و هزینه‌های درمانی آنها بسیار بالا بود اما هیچگاه فکر بردن آنها را به مرکز نگهداری نداشتم.

وی با اشاره به هزینه‌های درمانی و معیشت فرزندانش بیان کرد: هزینه این افراد به مراتب بالاتر از افراد سالم است و ماهیانه باید هزینه‌های را بابت پوشاک آنها نیز بدم.

حمید به کمک‌های خیرین از خوش و خانواده‌اش اشاره کرد و گفت: علی رغم اینکه کارگری می‌کنم و حقوق آنچنانی ندارم اما خیرین کمک‌های خوبی را به ما می‌کنند و اگر آنها نبودند معلوم نبود سرنوشت ما چه می شود.

مرضیه مادر پسری که سالها پیش (درسن 2 سالگی) دچار سوختگی شده است، بیان کرد: سال‌هاست که از وضعیت پسرم رنج می برم و علی رغم تلاش‌های که شده اما هنوز وضعیت پسرم خوب نشده است.

وی گفت: پسرم هم اکنون 14 ساله شده است اما بدن و صورت وی همانند گذشته دچار آتش سوزی شدید است و امیدوارم روزی برسد چهره پسرم را بدون آثار سوختگی ببینم.

این مادر با اشاره به کمک‌های خیرین بیان کرد: سال گذشته نیز خیرین کمک‌های خوبی را به ما کردند و در آستانه تحصیلی حمایتی‌های را انجام دادند که البته بنده هیچ وقت آنها را ندیدم و هر زمان که اسم آنها را پرس و جو کردم هیچ کس اسم‌ها آنها را نمی شناخت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *