شناسه خبر: 13799 منتشر شده در مورخ: 1397/4/28 ساعت: 03:42 گروه: فرهنگی  
رویکرد ما توجه ویژه به معلولان و نابینایان است

رویکرد ما توجه ویژه به معلولان و نابینایان است

گفت و گوی با ایران سپید با معاون صدای رسانه ملی در خصوص نگاه معاونت صدا به معلولان و رویکرد های این معاونت در زمینه پرداختن به مسائل معلولان.

به گزارش ایران سپیدحمید شاهآبادی، معاون صدای رسانه ملی در گفت و گو با ایران سپید، در خصوص نگاه معاونت صدا به معلولان و رویکرد های این معاونت در زمینه پرداختن به مسائل معلولان، به دانش بالا و دقت نظر معلولان اشاره کرد و اظهار داشت: درست است که معلولان و کم توانان از وجود نقص جسمی رنج می برند، اما ما همیشه توانسته ایم از دانش، دقت نظر، احساس مسئولیت و روحیه مطالبه گری آن ها استفاده کنیم. رادیو به واسطه این که در درون خودش همکارانی از جامعه معلولان دارد، توجه خاصی به این شهروندان می کند. در جام جهانی اخیر، بخش عمده ای از مخاطبان نابینای ما توانستند از رادیو ورزش اخبار این رویداد جهانی را تعقیب کنند. این مأموریت در حال توسعه است. ما بزودی شاهد انتشار گزارش های زنده بانوان همزمان با مسابقات فوتسال بانوان خواهیم بود. شاهآبادی رادیو را انیس و مونس مخاطبان نابینا عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه مخاطبان نابینای ما، رادیو را انیس و مونس خود می دانند؛ بنا بر این، رویکرد ما توجه جدی به معلولان و مخصوصاً نابینایان است. بررسی مسائل و مشکلات کم توانان و پیگیری مطالبات آنان از مسئولان، مواردیست که در دستور کارمان قرار داده ایم. معاون صدای رسانه ملی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اهتمام رادیو به تولیدات معلولان اظهار داشت: در حوزه تولید، با توجه به ضوابط سازمان با محدودیت هایی مواجه هستیم؛ اما به این معتقدیم که مخاطبان نابینای ما به برنامه هایی که از سوی همنوعانشان تولید می شود، توجه ویژه ای می کنند. این آمادگی را داریم در صورتی که در این حوزه مراجعاتی داشتیم، در بخشی از تولید برنامه ها از دوستان نابینا کمک بگیریم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *