شناسه خبر: 13765 منتشر شده در مورخ: 1397/4/25 ساعت: 09:44 گروه: اجتماعی  
ایجاد درآمد پایدار در برنامه مراکز نگهداری از معلولان قرار گیرد

ایجاد درآمد پایدار در برنامه مراکز نگهداری از معلولان قرار گیرد

استاندار فارس گفت: باید زمینه‌ های لازم برای ایجاد اشتغال معلولان و منابع پایدار درآمدی در برنامه بلند مدت مدیریت مراکز و مجموعه های خیریه نگهداری از معلولان در نظر گرفته شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر اسماعیل تبادار در بازدید از یکی از مرتکز نگهداری و توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی شیراز که همزمان با هفته بهزیستی انجام شد، این هفته را به تمامی مسئولان و دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت.

وی با تقدیر از افراد متولی نگهداری از معلولان جسمی و ذهنی در مرکز نگهداری و توانبخشی افزود: دست اندرکاران این مجموعه با صبر، شکیبایی و عشق درونی، کار بسیار بزرگ نگهداری از معلولان را انجام می دهند که این کار آنان ستودنی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه نگهداری از معلولان وظیفه دینی، اخلاقی و نوع دوستی افراد در یک جامعه است، یادآور شد: حد اعلا نوع دوستی و اوج جایگاه یاری رساندن به هم نوع در خدمات رسانی به معلولان متبلور می ‌شود.

تبادار در پاسخ به درخواست مدیرعامل مرکز خیریه مبنی بر پرداخت یارانه به کودکان معلول تحت پوشش این خیریه گفت: موضوع پرداخت یارانه کودکان بی سرپرست معلول که در این مجموعه نگهداری می‌ شوند پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت برنامه محوری در امور خیریه، از دست اندرکاران مرکز خیریه خواست برای ادامه کار این مجموعه برجسته پشتوانه های لازم را بر اساس برنامه ایجاد کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین دوام منابع و ایجاد درآمدهای پایدار در اداره امور مراکز خیریه نگهداری از معلولان را بسیار مهم دانست و گفت: باید زمینه ‌های لازم برای ایجاد اشتغال معلولان و منابع پایدار درآمدی در برنامه بلندمدت مدیریت مراکز و مجموعه های خیریه نگهداری از معلولان در نظر گرفته شود.

تبادار یادآور شد: در استان فارس افراد نیک اندیش و خَیر در ابعاد مختلفِ درمان ، نگهداری از معلولان، آموزش، دانشگاه، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سایر زمینه ‌های خیر فعال هستند اما با وجود این سرمایه اجتماعی بزرگ در استان نباید از ایجاد درآمدهای پایدار و اشتغال زایی برای معلولان غافل شد.

هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مسعود رضایی نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بهزیستی استان نیز در جریان این بازدید حضور داشتند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *