شناسه خبر: 13761 منتشر شده در مورخ: 1397/4/25 ساعت: 09:26 گروه: اجتماعی  
ارائه خدمات رایگان به معلولان و سالمندان در هفته بهزیستی

ارائه خدمات رایگان به معلولان و سالمندان در هفته بهزیستی

معلولان و سالمندان می‌توانند با مراجعه به برخی از مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی خدمات رایگان در بخش‌های مختلف همزمان با هفته بهزیستی دریافت کنند.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس همزمان با هفته سازمان بهزیستی برنامه‌های از سوی مراکز ارائه خدمات به معلولان و سالمندان پیش بینی شده است.

مرکز تخصصی آرمان-شایان به صورت هیئت امنای و توسط خیرین در سال 94 احداث و مورد بهره‌برداری قرا گرفته است و این مرکز زیر نظر بهزیستی بوده و به صورت هیات امنایی اداره می شود.

این مرکز شامل 12 بخش خدماتی از جمله خدمات پزشکی، دندانپزشکی، داروخانه، فیزوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی شناسایی، بینایی سنجی، ارتوپدی، مرکز روزانه سالمندان، واحد مشاوره معلولان و خانواده هایشان، مرکز روزانه اوتیسم و مرکز آزمایشگاه تشخیص طبی است.

کیوان دواتگران مدیر این مرکز به ارائه خدمات به معلولان و سالمندانی که توان پرداخت هزینه‌های درمانی و پزشکی خود را ندارند اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته با بهزیستی شهر تهران، افرادی که توسط بهزیستی معرفی شوند به صورت رایگان تحت درمان قرار می‌گیرد.

مدیر کل سابق دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی همچنین به ارائه خدمات رایگان به بیماران ام اس اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه امضا شده بین مرکز و انجمن ام اس، خدمات به این بیماران به صورت رایگان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن هفته بهزیستی خدماتی رایگان برای در نظر گرفته شده است به طوری که در این ایام خدمات مشاوره‌ای و تخصصی به خانواده‌ها دارای معلول ارائه می‌شود.

دواتگران همچنین به ارائه خدمات درمانی به گروه‌های مختلف در ایام سال خبر داد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *