شناسه خبر: 13754 منتشر شده در مورخ: 1397/4/23 ساعت: 12:27 گروه: فرهنگی  
آلبوم موسیقی بی کلام «زیر و بم» راهی بازار شد

آلبوم موسیقی بی کلام «زیر و بم» راهی بازار شد

آلبوم موسیقی بی کلام «زیر و بم» به آهنگسازی برزو امیری، راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

به گزارش ایران سپید آلبوم «زیر و بم» با آهنگسازی و نوازندگی کمانچه برزو امیری و نوازندگی بم کمانِ مصباح قمصری در قالب 8 قطعه با عناوین «هلهله-شور دشتی»، «آتش-شور»، «باران-راست پنجگاه»، «کویر دشتی»، «بامداد-چهارگاه»، «چغانه-دشتی»، «ترنم-نوا» و «ترنگ-اصفهان» به اجرا در آمده است. این در حالیست که قمصری تنظیم قطعات و نوازندگی سازهای کوبه ای و صدابرداری، میکس و مسترینگ اثر را نیز بر عهده داشته است. همچنین شیما عباسیان به عنوان گرافیست و طراح اثر با این مجموعه همکاری داشته است. شایان ذکر است که آلبوم موسیقی بی کلام زیر و بم با آهنگسازی برزو امیری منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند. همچنین برای خرید آنلاین و قانونی آن می توان به سایت www.ritmo.ir مراجعه کرد.

 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *