شناسه خبر: 13739 منتشر شده در مورخ: 1397/4/21 ساعت: 09:23 گروه: فرهنگی  
امین صافی زاده مدیر روابط عمومی جشنواره هنر مقاومت شد

امین صافی زاده مدیر روابط عمومی جشنواره هنر مقاومت شد

مسعود نجابتی، دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت طی حکمی "امین صافی زاده" را به عنوان مدیر روابط عمومی این جشنواره منصوب کرد.

به گزارش ایران سپید  در بخشی از این حکم آمده است:«امید است با اتکاء به ذات حضرت احدیت (جل جلاله) و برنامه ریزی مدون و نیز استفاده از ظرفیت های موجود رسانه های کشور و تعامل حداکثری با اصحاب رسانه شاهد انعکاس مطلوب و تقویت ابعاد رسانه ای پنجمین جشنواره هنر مقاومت باشیم.» مدیر روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، مسئول آرشیو انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، روابط عمومی چندین مسابقه کارتون و کاریکاتور از جمله پایان یک داعش و ترامپیسم و نیز مسئول ستاد خبری چهارمین جشنواره بین المللی هنر مقاومت از جمله مسئولیت هایی است که در کارنامه وی دیده می شود. پنجمین جشنواره هنر مقاومت، در 10 بخش « پوستر و تبلیغات شهری » ، « کارتون و کاریکاتور » ، « تصویر سازی » ، « طراحی صنعتی » ، « پرچم و کتیبه» ، « تایپوگرافی » ، « گرافیک متحرک » ، « نقاشی دیجیتال » ، « عکس » و بخش ویژه « علمی ـ پژوهشی »  توسط گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح دی ماه سال جاری به در تهران برگزار خواهد شد.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *