شناسه خبر: 13732 منتشر شده در مورخ: 1397/4/20 ساعت: 10:33 گروه: اجتماعی  
دو دانش آموز نابینای تبریزی به مسابقات کشوری راه یافتند

دو دانش آموز نابینای تبریزی به مسابقات کشوری راه یافتند

مدیر اجرایی یو.سی.مس ایران در آذربایجان شرقی از راهیابی دو دانش آموز نابینای تبریزی به مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش ایران سپید جهانگیر علیپور اظهار داشت: حدود هشت ماه پیش آموزش یو.سی.مس برای نابینایان را در موسسه بصیر با 2 دانش آموز در مقطع ابتدایی آغاز کردیم که این دو هنرآموز بعد از طی آموزش های لازم در مسابقات استانی یو. سی.مس شرکت کردند که از بین 356 شرکت کننده به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.

علیپور در مورد نحوه اجرای آزمون و یکسان بودن سوالات گفت: سوالات ارایه شده در آزمون یو.سی.مس برای تمام شرکت کننده ها یکسان بود و تنها فرق آن، کاغذی بودن سوالات برای دانش آموزان بینا و کامپیوتری بودن آن برای نابینایان بود و زمان آزمون نیز برای تمام شرکت کننده ها برابر بود.
مدیر اجرایی یو.سی.مس ایران در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: چنانچه این دو نفر برگزیده استانی در مسابقات کشوری نیز موفق به کسب مقام شوند، به مسابقات 2018 مالزی اعزام می شوند.
'یو.سی.مس' ( Universal Concept of Mental Arithmetic System) شیوه جدید آموزش سریع ریاضی با استفاده از یک سیستم نوآورانه محاسبه ای و با بکارگیری چرتکه باعث هماهنگی بین دو نیمکره راست و چپ مغز به طور همزمان شده و با ایجاد یک چهارچوب زیربنایی سبب افزایش ظرفیت ذهن و مهارت هایی نظیر مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مساله می شود. ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *