شناسه خبر: 13718 منتشر شده در مورخ: 1397/4/19 ساعت: 09:54 گروه: اجتماعی  
عمل آب مروارید چشم در صدر هزینه‌های بازنشستگان

عمل آب مروارید چشم در صدر هزینه‌های بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد یک سوم حقوق بازنشستگان به طور معمول صرف هزینه‌های دارو و درمان می‌شود و پرداخت این هزینه ها، در حقوق بازنشسته‌ها خلل ایجاد می‌کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس جمشید تقی زاده گفت: بیمه تکمیلی درمان و نیازهای درمانی بازنشستگان از جمله مطالبات مهم این قشر پس از حقوق است. 

وی ادامه داد: با توجه به بررسی به عمل آمده آسیب‌پذیری بازنشستگان در سنین بالاتر افزایش یافته و بیشتر مبتلا به بیماری می‌شوند به همین دلیل گزارش‌ها نشان می‌دهد یک سوم حقوق بازنشستگان به طور معمول صرف هزینه‌های دارو و درمان می‌شود.

تقی زاده گفت: هزینه های درمانی خللی در حقوق بازنشسته‌ها ایجاد می‌کند، به همین دلیل بیمه تکمیلی و درمان با هدف کمک به حفظ سلامتی و مهمتر کاهش هزینه درمانی برقرار کردیم که امسال در شکل جدیدتری ارائه خواهد شد. 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: در حال حاضر 2 میلیون نفر بازنشسته و وظیفه بگیر و افراد تحت تکفل آنها مشمول بیمه تکمیلی درمان هستند این درحالی است که قرارداد سال گذشته در بخش بستری فوق تخصصی و بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج 17 میلیون تومان بوده است. 

وی افزود: به 34هزار نفر از بیماران خاص خدمات می دهیم که میانگین پرداختی به آنها بیش از 26 میلیون تومان است. 

تقی زاده با اشاره به اینکه بیشترین هزینه درمانی مربوط به عمل آب مروارید چشم است گفت: تلاش ما این است که هزینه‌های سلامت این خانواده‌ها را به حداقل برسانیم و پرداختی از جیب بازنشستگان کاهش پیدا کند و کیفیت درمان در سطح بهتر و خدمات کیفی‌تر باشد. 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ما از تمام ظرفیت‌های شرکت بیمه‌ای برای خدمات بهتر و کیفیت مناسب باکمترین قیمت استفاده خواهیم کرد صندوق بعد از بررسی و کار کارشناسی در این زمینه بیمه‌ای رو انتخاب خواهد کرد که پاسخ نیازهای بازنشستگان را تأمین کند که تا قبل از زمان اتمام و موارد در قرارداد جدید اعلام خواهد شد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *