شناسه خبر: 13714 منتشر شده در مورخ: 1397/4/19 ساعت: 09:30 گروه: ورزشی  
دیدار هنرمندان سینما با تیم‌های ملی والیبال نشسته

دیدار هنرمندان سینما با تیم‌های ملی والیبال نشسته

هنرمندان سینما با حضور در اردوی تیم‌های ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان با آنها دیدار کردند.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر حامد بهداد، مهتاب کرامتی و نسرین نصرتی ظهر امروز دوشنبه،  با حضور در کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، با اعضای تیم های ملی والیبال نشسته بازدید کردند.

در این دیدار صمیمانه که در اردوی متصل به اعزام ورزشکاران به رقابت های قهرمانی جهان هلند برگزار شد، هنرمندان میهمان، تحت تاثیر انگیزه و همت عالی ملی پوشان والیبال نشسته در تمرینات، برای هر دو تیم بانوان و آقایان آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

در حاشیه ی این دیدار مهتاب کرامتی به روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: برای دومین بار در جمع بانوان ملی پوش والیبال نشسته حضور یافتم و تیم آقایان را امروز ملاقات کردم. در آستانه اعزام به رقابت های جهانی، منتظر شنیدن اخبار قهرمانی ملی پوشان کشورمان هستیم.

نسرین نصرتی، دیگر بازیگر میهمان این اردو نیز با اشاره به روحیه شاداب ملی پوشان جانباز و معلول گفت: ارتباط نزدیک با ملی پوشان جانباز و معلول برای من باعث افتخار است. امروز با اشتیاق در جمع این ورزشکاران حاضر شدم و روحیه ی تیمی و صمیمیت ملی پوشان انگیزه گرفتم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *