شناسه خبر: 13703 منتشر شده در مورخ: 1397/4/16 ساعت: 11:55 گروه: فرهنگی  
مرور زندگی دکتر محمد وفایی ازپایه گذاران جراحی کولون و رکتوم در رادیو گفت و گو

مرور زندگی دکتر محمد وفایی ازپایه گذاران جراحی کولون و رکتوم در رادیو گفت و گو

حیات خلوت رادیو گفت و گو در برنامه روز شنبه شانزدهم تیر میزبان دکتر محمد وفایی ازپایه گذاران جراحی کولون و رکتوم دارای بورد تخصص و فوق تخصص و عضو هیات علمی دانشگاه خواهد بود.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، این شبکه رادیویی در تلاش است تا با هدف اغناء مخاطبان خود مروری بر زندگی اساتید، نخبگان و اندیشمندان در عرصه علم، فرهنگ و اجتماع داشته باشد.به همین منظور برنامه حیات خلوت رادیو گفت و گو در هر برنامه به شرح زندگینامه و افتخارات یکی از نخبگان عرصه علم، فرهنگ، هنر و .... می پردازد.این برنامه که شنبه تا چهارشنبه ساعت 6:30 روی آنتن می رود، در برنامه شانزدهم تیر میزبان دکتر محمد وفایی ازپایه گذاران جراحی کولون و رکتوم دارای بورد تخصص و فوق تخصص و عضو هیات علمی دانشگاه خواهد بود.چرایی انتخاب پزشکی با گرایش کورورکتال، اساتید موثر در هدایت دکتر وفایی به علم پزشکی و تخصص کورورکتال و نوع تشویق پدر و تاثیرآن در انتخاب شاخه ای جدید توسط دکتر وفایی از جمله محورهای این برنامه است.مخاطبان می توانند روی موج اف ردیف 5/103 مگاهرتز شنونده این برنامه از رادیو گفت و گو باشند. همچنین علاقمندان به ارتباط با برنامه های رادیو گفت و گو نیز می توانند از طریق سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 278611035 اقدام نمایند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *