شناسه خبر: 13689 منتشر شده در مورخ: 1397/4/13 ساعت: 13:19 گروه: فرهنگی  
تحلیل راهبردهای تخریبی و جنگ رسانه ای شبکه بی بی سی علیه جمهوری اسلامی ایران
رادیو گفت و گو بررسی می کند؛

تحلیل راهبردهای تخریبی و جنگ رسانه ای شبکه بی بی سی علیه جمهوری اسلامی ایران

گفت و گوی سیاسی رادیو گفت و گو سیزدهم تیر به بررسی راهبردهای تخریبی و جنگ رسانه ای شبکه بی بی سی علیه جمهوری اسلامی ایران می پردازد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، گفت و گوی سیاسی که برنامه ای از رادیو گفت و گو با هدف بررسی رویدادهای سیاسی روز، بر اساس تازه‌ترین تحلیل‌ها و آراء مختلف است، مباحث کلان سیاسی در حوزه داخلی و خارجی را با دعوت از کارشناسان، اساتید علوم سیاسی و ارتباطات، پژوهشگران و پیشکسوتان عرصه سیاست و صاحب نظران طیف های مختلف سیاسی و اجرایی با هدف روشنگری، نقد منصفانه و ایجاد فضای همدلی مطرح می نماید.این برنامه که شنبه تا چهارشنبه ساعت17:30روی آنتن می رود، سیزدهم تیر به بررسی راهبردهای تخریبی و جنگ رسانه ای شبکه بی بی سی علیه جمهوری اسلامی ایران می پردازد.دکتر علیرضا داودی و دکتر عبدالملکی اساتید دانشگاه و کارشناس رسانه مهمان این برنامه خواهند بود. علاقمندان برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو می توانند از طریق سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 22652382 نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *