شناسه خبر: 13670 منتشر شده در مورخ: 1397/4/12 ساعت: 10:22 گروه: اجتماعی  
آغاز دومین دوره ملی «تمرینات ورزشی در کودکان استثنایی»
به همت پژوهشگاه علوم ورزشی صورت می‌گیرد

آغاز دومین دوره ملی «تمرینات ورزشی در کودکان استثنایی»

دومین دوره ملی «تمرینات ورزشی در کودکان استثنایی» از 12 تا 15 تیر توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی از 12 تا 15 تیر در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می‌شود.

به گزارش ایران سپید در این دوره چهار روزه علاقه‌مندان به کار در حوزه کودکان استثنایی موضوعات مهمی همچون آشنایی با کم‌توانی و توانبخشی، توانبخشی ورزشی و معرفی سازمان‌های ورزشی کودکان استثنایی، آشنایی با اصول اولیه آزمون و تجویز فعالیت بدنی، مشکلات شایع در افراد دارای کم‌توانی ذهنی، کمک‌های اولیه و ملاحظات پزشکی برای تمرین در افراد دارای کم‌توانی ذهنی، تمرینات ادراکی حرکتی و بازی‌های اثربخش در کودکان استثنایی، برنامه‌ریزی تمرین تخصصی در افراد با کم توانی ذهنی، توانبخشی ورزشی و اصول طراحی تمرین در افراد دارای سندرم داون و اصول و مبانی طراحی برنامه تمرینی برای افراد دارای اختلالات رشدی را فرامی‌گیرند.

همچنین اصول و مبانی طراحی برنامه تمرینی برای افراد دارای اختلال نقص، بیش فعالی، اوتیسم و توانبخشی ورزشی، اصول و مبانی طراحی برنامه تمرینی برای افراد دارای اختلال طیف اوتیسم، بازی‌های رایج در افراد دارای کم‌توان ذهنی (عملی)، تمرینات تخصصی در توانبخشی ورزشی (عملی)، اصول اولیه تمرین و رقابت در افراد کم‌توان (عملی) از دیگر سرفصل‌های آموزشی مفیدی است که در دومین دوره ملی «تمرینات ورزشی در کودکان استثنایی» ارائه خواهد شد.

در این دوره همچنین سازمان‌هایی همچون المپیک ویژه ایران، فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، انجمن علمی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی ایران، انجمن علمی آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی ایران، فدراسیون ورزش‌های همگانی، انجمن بازی‌ها و ورزش کودکان، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و ... مشارکت خواهند شد.

دومین دوره تمرینات ورزشی در کودکان استثنایی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی واقع در تهران، ولنجک، میدان دانشگاه، بلوار دانشجو، روبروی دانشگاه شهید بهشتی، انتهای خیابان کودکیار برگزار خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *