شناسه خبر: 13643 منتشر شده در مورخ: 1397/4/10 ساعت: 08:24 گروه: ورزشی  
حضور یک دوچرخه سوار نابینا در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا

حضور یک دوچرخه سوار نابینا در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا

فرهاد عصفوری، سرمربی و سرپرست تیم ملی دوچرخه سواری نابینایان گفت: تیم ملی دوچرخه سواری ایران با یک ورزشکار و یک جلوران منتخب و شاخص، در رقابتهای پارا آسیایی جاکارتا حضور خواهد یافت.

به گزارش ایران سپید برای انتخاب یک دوچرخه سوار برتر نابینا، چهار مرحله اردوی آمادگی و انتخابی برگزار میشود که مرحله نخست آن، در زنجان در حال برگزاری است. وی اظهار داشت: اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری نابینایان مردان بزرگسال ایران از روز جمعه یکم تیر با حضور 6 ورزشکار نابینا در زنجان آغاز شده است.

عصفوری با بیان اینکه در اردوی زنجان، دوچرخه سواران ضعیف خط خواهند خورد، گفت: مرحله دوم اردو از یکم تا بیستم مرداد در تهران، مرحله سوم از یکم تا بیستم شهریور در مشهد، مرحله چهارم از 25 شهریور تا پنجم مهر در تبریز و ادامه آن نیز تا زمان اعزام به رقابتهای پارا آسیایی، در تهران برپا خواهد شد. وی افزود: یوسف خلیلی و محمد بخشی از تبریز، سینا امیر علایی و طاهر مقدم از زنجان و سید مرتضی حسینی و امین ا... محمودی از خراسان رضوی، دوچرخه سواران نابینا و کمبینای حاضر در اردوی زنجان هستند. این دوچرخه سواران، زیر نظر مربیان و کمک مربیان تیم ملی، در نوبت صبح تمرینهای هوازی و تخصصی چهار کیلومتر و یک کیلومتر را در جاده های مختلف زنجان انجام میدهند و بعد از ظهر نیز تمرین بدنسازی و شنا در استخر صورت میگیرد. وی افزود: محمد فرهادی از زنجان، به عنوان مربی در این اردو حضور دارد.

عصفوری در پایان بیان داشت: مرحله اول رکوردگیری در 1000 متر، هفته گذشته برگزار شد و روز پنجشنبه، هفتم تیر نیز رکوردگیری رقابتهای 4 کیلومتر انجام شد. سایر رکوردگیریها نیز در هفته جاری برگزار خواهد شد. مسابقات دوچرخه سواری پارا آسیایی جاکارتا، در 2 رشته پیست (ماده یک کیلومتر و تعقیبی انفرادی چهار کیلومتر) برگزار خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *