شناسه خبر: 13636 منتشر شده در مورخ: 1397/4/9 ساعت: 14:19 گروه: بهداشت و سلامت  
بیماران خاص نگران تامین داروهای خود نباشند

بیماران خاص نگران تامین داروهای خود نباشند

وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح بیمارستان فاطمه زهرا در کوار فارس گفت: مشکلی در تامین داروی بیماران خاص نداریم و من شخصا این موضوع را پیگیری می کنم.

به گزارش ایران سپیدبه نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان ٣٢ تخت‌خوابی فاطمه الزهرا شهرستان کوار در جمع خبرنگاران گفت: ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده و روزانه مساله واردات داروی بیماران خاص مسائل را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: البته بنده نیز هر هفته ١٠ ساعت را به پیگیری این امر اختصاص داده‌ام و در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز مدیران روزانه تامین داروی بیماران خاص را رصد می‌کنند.

وزیر بهداشت همچنین با بیان اینکه به ازای هر هزار نفر به ۱.۶ دهم تخت بیمارستانی نیازمندیم، از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس خواست تا در تامین و توزیع بودجه اولویت را به بخش سلامت و به ویژه بیمارستان‌ها اختصاص دهد.

هاشمی با بیان اینکه افتتاح این بیمارستان را به فال نیک می‌گیریم، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست تا ظرف یک هفته آینده نقایص مربوط به این بیمارستان را به وزازتخانه اعلام کند تا شاهد تسریع و تسهیل در امور درمانی این بیمارستان باشیم.

وزیر بهداشت گفت: وقتی مسائل درمانی را با گذشته مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که همه مدیران این وزارتخانه در تلاشند تا مشکلات کمتر شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *