شناسه خبر: 13617 منتشر شده در مورخ: 1397/4/6 ساعت: 08:58 گروه: اجتماعی  
اختصاص یارانه به مهدهای پذیرای کودکان معلول

اختصاص یارانه به مهدهای پذیرای کودکان معلول

مدیر کل دفترکودکان و نوجوانان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه به مهدهای کودک که از کودکان معلول نگهداری می کنند، یارانه پرداخت می شود، گفت: کودکان معلول در مهدهای ویژه نگهداری نمی شود.

به گزارش ایران سپید محمد نفریه با اشاره به آمار و ارقام مهدهای کودک در کشور گفت: بیش از ۶۰۰ هزار کودک در مهدهای کودک در پنج رشته تغذیه، بهداشت، ایمنی، نگهداری و آموزش نگهداری می شوند.

وی مهدهای کودک را بهترین مکان بعد از منزل برای کودکان خواند و افزود: مهدهای کودک باید بر اساس شاخص ها، استانداردها را رعایت کنند و هر مهد با دریافت شاخص و استاندارد بیشتر، ستاره بالاتری دریافت می کند.
به گفته نفریه، همچنین مربیان نیز از نظر جسمی، روانی، دانش و سطح دین داری بررسی می شوند و با دریافت استانداردهای بالاتر، سطح ایمنی کودکان افزایش می یابد.
مدیر کل دفترکودکان و نوجوانان بهزیستی کشور در خاتمه سخنانش در یک برنامه رادیویی با اشاره به اینکه به مهدهای کودک که از کودکان معلول نگهداری می کنند، یارانه پرداخت می شود، گفت: کودکان معلول در مهدهای ویژه نگهداری نمی شود و بر اساس مصوبه مشخص است که چه کودکانی از نظر معلولیت باید در مهدها نگهداری شوند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *