شناسه خبر: 13569 منتشر شده در مورخ: 1397/3/29 ساعت: 09:03 گروه: اجتماعی  
توضیحات رئیس سازمان بهزیستی درباره وضعیت منازل معلولان شهرستان بافق

توضیحات رئیس سازمان بهزیستی درباره وضعیت منازل معلولان شهرستان بافق

رئیس سازمان بهزیستی کل کشور از رفع سوءتفاهم ایجاد شده پیرامون وضعیت منازل معلولان شهرستان بافق که در روزهای گذشته خبر از تخریب و تخلیه کامل آن داده شده بود، خبر داد.

به گزارش ایران سپید انوشیروان محسنی بندپی در مورد انتقاد نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس پیرامون تخلف صورت گرفته از سوی پیمانکاران در ساخت منازل معلولان در شهرستان بافق گفت: این ساختمان که شامل 20 طبقه بلوک دو واحدی و در کل 40 واحد بوده، مورد تایید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان است و پیمانکار بر روی نمای این ساختمان انقطاعی که به لحاظ فنی ایجاد کرده بوده را ترمیم کرده و حفاظی روی آن قرار داده که اقدامی در جهت زیباسازی نمای ساختمان بوده است.

وی ادامه داد: این انقطاع ایجاد شده بین دو واحد این ساختمان به لحاظ فنی برای زمان وقوع زلزله ایجاد شده است تا در آن زمان تا حدودی بتواند جابجا شده و مانع از بروز خسارت شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: این ایرادی که به این ساختمان وارد دانسته شده سوءتفاهمی بوده که حل شده است، چراکه این ساختمان از لحاظ رعایتاستانداردهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مورد تایید است و بعد از بررسی‌هایی که از نظر پیمانکاری هم انجام دادیم، مشخص شد از لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارد.

رئیس سازمان بهزیستی کل کشور، در بیان علل تخلیه این ساختمان در روزهای گذشته تاکید کرد: هم‌اکنون قرار براین شده که انقطاع ایجاد شده توسط پیمانکار این ساختمان برداشته شود تا نگرانی‌های موجود در رابطه با وضعیت این ساختمان به طور کامل برطرف شود./ خانه ملت

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *