شناسه خبر: 13547 منتشر شده در مورخ: 1397/3/27 ساعت: 12:10 گروه: اجتماعی  
معلولان و نابینایان در پیاده‌رو سازی چهارباغ دیده شوند

معلولان و نابینایان در پیاده‌رو سازی چهارباغ دیده شوند

مناسب‌سازی معابر در طرح ساماندهی چهارباغ و لزوم پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری از مهم‌ترین تذکرات اعضای شورای شهر اصفهان در سی و هفتمین جلسه علنی بود.

به گزارش ایران سپید مهدی مزروعی در بخش تذکرات سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۹۷ طی تذکری خواستار ارایه گزارشی در خصوص وضعیت اساسنامه سازمان‌های وابسته به شهرداری بودم که هنوزدر این زمینه گزارشی دریافت نکردم، اظهار کرد: امیدوارم هر چه زودتر در این خصوص گزارشی از سوی شهرداری ارایه شود.

چرایی عدم صدور پروانه ساختمان در مناطق اعلام شود

وی همچنین با بیان اینکه بر اساس آمار موجود از ابتدای خرداد سال ۹۶ تا ابتدای خرداد سال ۹۷ بیش از ۱۲ هزار و ۱۷۰ درخواست صدور پروانه ساختمان به شهرداری‌های مناطق اعلام شده و تاکنون تنها به دوهزار و ۷۴۵ مورد پاسخ داده شده است، اضافه کرد: ضروری است که شهردار اصفهان در این خصوص چرایی عدم صدور پروانه‌های مانده را بررسی و دلیل آن را برای شورای شهر اعلام کند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین از شهردار اصفهان خواست تا گزارشی از سفرهای خارجی خود در دوران تصدی مدیریت شهری برای تنویر افکار عمومی ارایه دهد.

نصیر ملت، رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز ضمن تبریک عید سعید فطر و پیروزی تیم ملی در نخستین بازی در جام جهانی اظهار کرد: مردم در شرایط فعلی روزگاز یختس را می گذرانند و مسئولان باید توجه داشته باشند که شاد کردن مردم کار راحتی است.

وی تصریح کرد: شرایط زندگی مردم تنها در صورتی بهبود می‌یابد که هر کس در جایگاهی که قرار دارد کارش را درست انجام دهد.

مطالبات پیمانکاران شهرداری پرداخت شود

پور محمد شریعتی نیا، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با بیان اینکه اعضای شورای شهر اصفهان حقوق بگیران مردم هستند، گفت:  اعضای شورا برای شهر  برنامه‌ریزی و این برنامه‌ها را اجرایی می‌کنند و به تعبیری مستخدم مردم هستند و باید به این امر واقف باشند.

 وی با اشاره به لزوم پرداخت بدهی‌های پیمانکاران شهرداری تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکارانی وجود دارند که بین سه تا چهار سال است که از شهرداری طلب دارند و آسیب‌های جدی در حوزه کار و معیشتشان دیده‌اند و باید نسبت به پرداخت بدهی آنها اقدام عاجلی انجام شود.

کوروش محمدی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز ضمن تبریک عید فطر و پیروزی تیم ملی ایران با ارایه تذکری در خصوص چرایی عدم پرداخت حقوق بیش از دو هزار نفر از پرسنل شهرداری اصفهان اظهار کرد: این کارکنان از بهمن ماه سال گذشته حقوق خود را دریافت نکرده و با مشکلات معیشتی رو به رو شده‌اند و از شهرداری خواست تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پرداخت حقوق این کارکنان اقدام کند.

وی همچنین از عدم توجه مسئولان پروژه ساماندهی چهارباغ (پیاده راه سازی)  نسبت به ایجاد شرایط مناسب برای تردد معلولان و نابینایان انتقاد کرد و در تذکری گفت: در دوران مدیریت قبلی هم این تذکرا را ارایه داده‌ام و این در حالی است که هنوز مورد توجه قرار نگرفته، بنابراین مجدداً این تذکر را اعلام می کنم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *