شناسه خبر: 13519 منتشر شده در مورخ: 1397/3/22 ساعت: 07:40 گروه: اجتماعی  
جشنواره هنرهای تجسمی معلولان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

جشنواره هنرهای تجسمی معلولان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی معلولان در مرداد سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایران سپید علی عرب نژاد افزود: جشنواره هنرهای تجسمی با حضور ۳۵۰ نفر برگزار می‌شود.وی توانمند سازی معلولان و مناسب‌سازی را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست و گفت: رونق بازار و هتل‌ها از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است. او با اشاره به برنامه‌های جانبی جشنواره اضافه کرد: افتتاح کافه هنر معلولان و نمایشگاه هتلینگ ویژه این قشر از جمله برنامه‌های جشنواره است.

وی ادامه داد: در زمینه برگزاری نمایشگاه هتلینگ، کارهای هنری معلولان در اتاق‌ها و دیوارهای هتل سپهر نصب می‌شود تا مورد بازدید افراد شرکت‌کننده در جشنواره قرار گیرد.عرب نژاد با بیان این که تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره لحاظ شده است، افزود: ۱۰۰ ناوگان حمل‌ونقل برای معلولان و مسئولان شرکت‌کننده در جشنواره پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه مناسب‌سازی بیان کرد: در سال گذشته ۴۸۹ میلیون ریال اعتبار برای مناسب‌سازی محیط زندگی ۱۶۳ معلول هزینه شد . رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم در این جلسه گفت :

باید مراکز درمانی برای معلولان و بیماران نخاعی مناسب سازی شود.کاظم قائمی افزود : در حال حاضر در بسیاری از مراکز درمانی، بیماران باید پله های زیادی را برای درمان طی کنند .

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *