شناسه خبر: 13502 منتشر شده در مورخ: 1397/3/20 ساعت: 07:56 گروه: اجتماعی  
روند واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول ادامه دارد

روند واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول ادامه دارد

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: ۱۳۷ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول واگذارشده است.

به گزارش ایران سپید نعمت ملکی اظهارکرد: در مجموع سهمیه استان زنجان در واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول‌، ۱۷۷ واحد است و تاکنون ۱۳۷ واحد واگذار شده است؛ در واقع واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول از سال ۹۴ آغاز شده است و در این راستا، سهمیه استان زنجان ۱۰۸ واحد مسکن شهری و ۶۹ واحد مسکن روستایی بوده است.

  این مسئول با بیان این‌که بهزیستی برای مسکن‌دار کردن جامعه تحت پوشش خود، از مدیریت مطلوب و برنامه‌ریزی لازم برخوردار است، ادامه داد: خوشبختانه مقرر است که واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول تا پایان امسال تکمیل شود؛ در واقع مسکن از شاخص‌های توانمندسازی جامعه هدف، تامین و احداث مسکن برای مددجویان است که به عنوان یکی از اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات حمایتی برای افراد تحت پوشش صورت می‌گیرد.

  وی با اشاره به این‌که بهزیستی زنجان در واگذاری مسکن مددجویان به ویژه خانواده‌های دارای دو عضو معلول در سطح کشور پیش‌رو بوده است، تصریح کرد: تا ابتدای امسال، 400 میلیون ریال در قالب تسهیلات بانکی، 40 میلیون ریال در قالب کمک‌های بلاعوض و 30 میلیون ریال در قالب معافیت‌های اعمال‌شده برای انشعابات آب، برق، گاز، صدور پروانه و عوارض شهرداری برای تکمیل پروژه‌های واگذار شده هزینه شده است   . 

  ملکی با بیان این‌که اعطای مسکن به خانواده‌های دارای دو عضو معلول و بیشتر یکی از اقدامات ویژه و اساسی دولت به شمار می‌رود، ادامه داد: این مهم با همکاری و تعامل بین انجمن خیرین مسکن‌ساز، بنیاد مسکن، راه وشهرسازی و بنیاد مستضعفان محقق می‌شود .

  معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی استان زنجان در طول سال‌های گذشته توفیقات خوبی را در واگذاری مسکن به معلولان داشته است و این روند طی امسال هم ادامه خواهد داشت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *