شناسه خبر: 13435 منتشر شده در مورخ: 1397/3/8 ساعت: 08:44 گروه: اجتماعی  
برخی خودسرها مانع اجرای ناشنوایان شدند

برخی خودسرها مانع اجرای ناشنوایان شدند

معاون اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به «ایران سپید» گفت: «ما اجرای ناشنوایان را توقیف نکردیم.»

به گزارش ایران سپید حجت‌الاسلام سید حمید حسینی در خصوص توقیف اجرای برنامه توسط گروه سرود ناشنوایان در غرفه دفتر فرهنگ معلولان به «ایران سپید» گفت که او و همکارانش دخالتی در توقیف اجرای برنامه این گروه نداشتند: «به هیچ وجه همکاران من در ستاد اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و همچنین مسئولان مصلای امام خمینی(ره)، برنامه گروه ناشنوایان در غرفه دفتر معلولان قم را توقیف نکردیم.» سید حمید حسینی، معاون اجرایی نمایشگاه قرآن امسال که به‌عنوان سخنگوی نمایشگاه هم با رسانه‌ها گفت‌و‌گو می‌کند، در تشریح ماجرای توقف اجرای برنامه گروه سرود ناشنوایان اظهار کرد: «بر اساس ضوابطی که وضع شده، اگر قرار شود فرد یا گروهی در یکی از غرفه‌های نمایشگاه برنامه خاصی اجرا کند، باید با ستاد اجرایی نمایشگاه هماهنگی‌های لازم را به عمل آورد. متأسفانه این برنامه با ما هماهنگ نشده بود و ما هم به احترام وزارت آموزش و پرورش که متولی دعوت گروه سرود ناشنوایان بودند، به عدم هماهنگی شان اعتراض نکردیم» حسینی ادامه داد: «در صورتی که غرفه‌ها برای برنامه‌های خاص خود با ما هماهنگ کنند، بسرعت پیگیر اقدامات خودسرانه خواهیم بود.» سید حمید حسینی، توقیف برنامه گروه سرود ناشنوایان را اقدامی خودسرانه عنوان کرد و اظهار داشت: «توقیف اجرای گروه ناشنوایان، اقدامی خودسرانه است. ما هم از این اقدام بی‌اطلاع بودیم و بعداً از طریق رسانه‌ها متوجه ماجرا شدیم.» حسینی تأکید کرد که این موضوع را پیگیری می‌کنند: «ما ماجرا را پیگیری کردیم و معلوم شد گروهی خودسر دست به این اقدام زده‌اند. هنوز جزئیات این گروه برای ما مبهم است، اما پیگیری هایمان را ادامه می‌دهیم.»

به‌گزارش «ایران سپید»، در شامگاه پنجم خرداد، گروه سرود ناشنوایان که سال هاست سابقه فعالیت هنری دارد، هنگام اجرای برنامه در غرفه دفتر معلولان قم، به دلایلی نامعلوم از سوی گروهی توقیف شد. این گروه به دعوت غرفه آموزش و پرورش در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافته بودند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *