شناسه خبر: 13433 منتشر شده در مورخ: 1397/3/7 ساعت: 13:55 گروه: ورزشی  
دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ مردان در استان میزبان

دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ مردان در استان میزبان

فدراسیون نابینایان وکم بینایان در نظر دارد دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان و کم بینایان باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی را اوایل مرداد ماه سالجاری در یکی از استانهای داوطلب میزبانی، برگزار نماید.

به گزارش ایران سپید  فدراسیون نابینایان وکم بینایان در نظر دارد دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان و کم بینایان باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی را اوایل مرداد ماه سالجاری در یکی از استانهای داوطلب میزبانی، برگزار نماید. لذا خواهشمند است دستور فرمایید مراتب به هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان آن استان ابلاغ شود تا با توجه به شرایط زیر نسبت به آماده سازی و اعزام تیم و همچنین در صورت تمایل برای میزبانی رقابتها اقدام نمایند. 

لازم به ذکر است بعد از این مسابقات هیچ انتخابی برای تیم ملی برگزار نخواهد شد . 
۱-اعضای هر تیم متشکل از حد اکثر ۱۰ ورزشکار،۲ مربی و یک سرپرست می باشد. 
۲-استانها مجاز به شرکت دادن بیش از یک تیم در مسابقات می باشند.
۳-اوزان مسابقات شامل: 56 و 60 و5/67 و 75 و 5/82 و 90 و 100 و 110 و 125 و 125+
۵-چنانچه تیمی در یکی از گروههای وزنی شرکت کننده نداشته باشد،میتواند در یکی از گروههایی وزنی دیگر دو نفر معرفی نماید،بشرط اینکه کل تعداد ورزشکاران آن تیم بیش از ۱۰ نفر نباشد.
۶-هر تیم مجاز خواهد بود تنها از دو ورزشکار ویژه در تیم خود استفاده نماید.ورزشکار ویژه به ورزشکاری اطلاق میشود که در طی سه سال گذشته جزو نفرات اول تا سوم قهرمانی کشور و یا عضو تیم ملی بوده است.این موضوع شامل ورزشکاران مربوط به آن استان نمی شود.
۷-کلیه ورزشکاران باید دارای کلاسبندی پزشکی بوده و ارایه برگه ممهور به مهر چشم پزشک یا اپتومتریست در کنگره فنی الزامی است(افرادی که شانس انتخاب شدن در تیم ملی را دارند می بایست برگه کلاسبندی از دکتر نجفی داشته باشند)
۸-تیمها باید به‌ازای هر یک از اعضای تیم اعم از ورزشکار،مربی یا سرپرست و همراه و ..... مبلغ دو میلیون ریال به حساب ۱۵۵۹۶۲۲/۵۳ بانک ملت شعبه ملک الشعرا بهار بنام فدراسیون واریز نماید.
۹-مسابقات بصورت کلاسیک پاورلیفتینگ ،یعنی بدون استفاده از پوششهای حمایتی برگزار می شود اما استفاده از باند کشی مچ،کمربند پاورلیفتینگ و زانو بند لوله ای مجاز می باشد.
۱۰-ورزشکاران در صحنه مسابقات باید تی شرت (یقه گرد، آستین کوتاه و بدون جیب و زیپ)،دوبند وزنه برداری یا پاورلیفتینگ و کفش اسپرت بپوشند.
۱۱-تیمها موظف هستند که حداکثر تا 10/4/97 نسبت به ارسال اسامی به همراه فیش بانکی به فدراسیون اقدام نمایند. (بدیهی است بعد از تاریخ مقرر ، تیمی پذیرفته نخواهد شد )
۱۲-زمان و مکان مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *