شناسه خبر: 13400 منتشر شده در مورخ: 1397/3/1 ساعت: 13:22 گروه: ورزشی  
کسب 2 سهمیه پارآسیایی توسط ورزشکاران کم‌بینا خوزستانی

کسب 2 سهمیه پارآسیایی توسط ورزشکاران کم‌بینا خوزستانی

ورزشکاران کم‌بینای خوزستانی در رشته‌های دو و میدانی و جودو به دو سهمیه پارآسیایی رسیدند.

به گزارش ایران سپید مهرداد صفراحمدی، سرپرست هیات ورزش‌‌های کم‌بینایان و نابینایان استان منطقه خوزستان، اظهارکرد: در حال حاضر سیدامید جعفری، فرید عساکره و محمدعلی شنانی در اردوی تیم‌ملی جودو کم‌بینایان و نابینایان هستند که جعفری توانست در مسابقات آسیایی اخیر به سهمیه بازی‌های پارآسیایی جاکارتا دست پیدا کند.

وی بیان کرد: میکاییل دیانی نیز در مسابقات کشوری اخیر با قهرمانی در در دوهای 1500 و 5000 متر و ثبت رکورد لازم مجوز حضور در جاکارتا را به دست آورد. امیدوارم این ورزشکاران در بازی‌های آسیایی نیز بدرخشند و با مدال به ایران و خوزستان برگردند.
سرپرست هیات ورزش‌‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان گفت: در حال حاضر ورزشکاران خوزستانی رشته‌های کم‌بینایان و نابینایان از شرایط خوبی برخوردارند و این امید را داریم که بتوانیم نفرات بیشتری را از خوزستان در پارآسیایی جاکارتا اندونزی داشته باشیم. این مهم کار و تلاش بیشتری را می‌طلبد که باتوجه به انگیزه ورزشکاران خوزستانی دست یافتنی است. ایسنا
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *