شناسه خبر: 13378 منتشر شده در مورخ: 1397/2/31 ساعت: 07:54 گروه: ورزشی  
رییس بر کنار شد، سرمربی استعفا داد

رییس بر کنار شد، سرمربی استعفا داد

بعد از تغییر در ریاست انجمن تیراندازی با معلولان شنیده شده حسین امیری سرمربی تیم ملی تیراندازی با معلولان هم از سمت خود کناره گیری کرده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایران ورزشی رشته تیراندازی در ورزش معلولان یکی از ورزش های موفق بوده که توانسته در سالهای اخیر موفقیت های زیادی را کسب کند. همین چند روز پیش هم در مسابقات جهانی کره جنوبی توانست اولین سهمیه های حضور در بازیهای پارالمپیک را به نام ایران کند. با وجود این موفقیت ها اما چند روزی است که این رشته دچار حواشی زیادی شده که به نظر می رسد این حواشی خیلی به نفع این رشته نباشد. چند روز پیش حمید علی صمیمی رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان تصمیم به تغییرات در انجمن تیراندازی گرفت و در همین راستا یوسف آجرلو را به جای رقیه اله کرم به عنوان رئیس انجمن تیراندازی انتخاب کرد. تصمیمی که به نظر می رسد حواشی زیادی را به دنبال داشته است. بعد از تغییر در ریاست انجمن تیراندازی با معلولان شنیده شده حسین امیری سرمربی تیم ملی تیراندازی با معلولان هم از سمت خود کناره گیری کرده است. سرمربی تیمی که هفته گذشته در مسابقات جهانی کره جنوبی خوش درخشید و توانست سه سهمیه حضور در بازیهای پارالمپیک ریو را کسب کند. هنوز دلیل اصلی استعفای امیری مشخص نیست اما به نظر می رسد که بی ارتباط با برکناری خانم اله اکرمی نباشد. به هر شکل هر چه که باشد موضوع مهم الان بازیهای پاراآسیایی است و باید اردوهای تیم ملی تیراندازی از هفته آینده آغاز شود. تغییر سرمربی که که چند سال با این تیم همکاری کرده در این شرایط نمی تواند به سود تیم ملی تیراندازی باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
اخبار مرتبط :
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *