شناسه خبر: 13320 منتشر شده در مورخ: 1397/2/19 ساعت: 12:35 گروه: سیاسی  
«سازمان ملل» خواستار حمایت جهانی از «برجام» شد

«سازمان ملل» خواستار حمایت جهانی از «برجام» شد

آنتونیو گوترش: از دیگر اعضای برجام می‌خواهم که با تعهدات مربوطه طبق برجام به طور کامل (به برجام) پایبند باشند و از دیگر کشورهای عضو (سازمان ملل) می‌خواهم که از این توافق حمایت کنند

به گزارش ایران سپید به نقل از ایران «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل به دنبال اعلام تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از برجام از تمامی کشورها خواست تا از این توافق هسته‌ای حمایت کنند.

خبرگزاری روسی تاس گزارش کرد، دبیرکل سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای درباره تصمیم ترامپ ابراز نگرانی کرد و گفت: «من عمیقاً از اظهارات امروز آمریکا درباره خروج از برجام و احیای تحریم‌های آمریکا (علیه ایران) نگران هستم».

وی ادامه داد: «من دائماً تأکید کرده‌ام که برجام نمایانگر یک دستاورد بزرگ در عدم اشاعه هسته‌ای و دیپلماسی بوده است و در صلح و امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی نقش دارد».

دبیرکل سازمان ملل سپس با اشاره به این موارد گفت: «من از دیگر اعضای برجام می‌خواهم که با تعهدات مربوطه طبق برجام به طور کامل (به برجام) پایبند باشند و از دیگر کشورهای عضو (سازمان ملل) می‌خواهم که از این توافق حمایت کنند».

در حال تکمیل...

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *