شناسه خبر: 13301 منتشر شده در مورخ: 1397/2/17 ساعت: 08:46 گروه: ورزشی  
نتایج مسابقات قهرمانی کشور گلبال و شطرنج نابینایان

نتایج مسابقات قهرمانی کشور گلبال و شطرنج نابینایان

نتایج مسابقات قهرمانی کشور گلبال و شطرنج نابینایان: مسابقات قهرمانی کشور گلبال و شطرنج نابینایان در بخش آقایان روز سه شنبه 11 اردیبهشت در بابلسر به پایان رسید.

به گزارش ایران سپید در پایان رقابتهای قهرمانی کشور گلبال مردان که در سه دسته برگزار شد، تیمهای برتر معرفی شدند. در مسابقات دسته اول که با حضور هشت تیم برگزار شد، همدان اول شد، کرمان دوم و اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفت. در بازیهای دسته دوم که با حضور 7 تیم برگزار شد، خوزستان به عنوان نخست دست یافت، توابع تهران دوم شد و مازندران در جایگاه سوم ایستاد. در رقابتهای دسته سوم نیز که 13 تیم به مصاف هم رفتند، آذربایجان غربی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، فارس دوم و کردستان سوم شد.

* قورچیبیگی قهرمان رقابتهای کشوری شطرنج نابینایان شد: با پایان یافتن رقابتهای قهرمانی کشور شطرنج نابینایان در بخش آقایان، 9 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند. مسابقات شطرنج قهرمانی کشور نیز با حضور 74 شطرنجباز از 28 استان کشور در بابلسر برگزار شد که نتایج دور هفتم این رقابتها به شرح زیر است: قورچیبیگی 1 نادریان 0. کریمی 1 باقری 0. مصلح 0.5 رومیفرد 0.5. قلیزاده ۱ پناهی 0. جعفری 1 تحویلی 0. مشیرآبادی ۱ واله ای 0. پس از برگزاری مسابقات که در هفت دور برگزار شد، علیرضا قورچیبیگی از استان قزوین با 6.5 امتیاز قهرمان این دوره از رقابتها شد. کریمی از اصفهان با ۶ امتیاز، مصلح از خوزستان با ۵.۵ امتیاز، جعفری از گیلان با ۵.۵ امتیاز، قلیزاده از اردبیل با ۵.5 امتیاز و رومیفرد از اصفهان با ۵.۵ امتیاز عناوین دوم تا ششم را از آن خود کردند. اما در کلاس ب1: وجیه ا...جعفری از گیلان، مهدی رومیفرد از اصفهان، رستم دوستی از تهران، از کلاس ب2 و ب3: علیرضا قورچیبیگی از قزوین، امید کریمی از اصفهان، حمزه مصلح از خوزستان، حسین قلیزاده از اردبیل و فرهاد نادریان از سیستان و بلوچستان، نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *