شناسه خبر: 13291 منتشر شده در مورخ: 1397/2/15 ساعت: 10:06 گروه: اجتماعی  
تمهیدات دولت برای توزیع سبد کالا به مددجویان بهزیستی

تمهیدات دولت برای توزیع سبد کالا به مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طی سال‌های گذشته توزیع سبد کالا به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و امداد و همچنین خانواده‌های نیازمند در دستور کار دولت بوده و امسال نیز دولت در این زمینه تمهیداتی پیش بینی کرده است.

به گزارش ایران سپید انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اینکه اسامی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی در اختیار معاونت رفاهی وزارت تعاون؛کار و رفاه اجتماعی قرار دارد، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این معاونت هر ساله سبد کالا ( بسته امنیت غذایی) در چند نوبت در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: توزیع بسته‌‌های غذایی با محوریت معاونت رفاهی وزارت تعاون؛کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود و طی پیگیری‌های صورت گرفته توزیع بسته‌های غذایی در دستور کاری وزارت رفاه قرار دارد.

محسنی بندپی با اشاره به حمایت‌های وزارت رفاه از افراد نیازمند بیان کرد: این حمایت‌ها در چند سطح انجام می‌پذیرد که از آن جمله می‌توان به پوشش بیمه‌های اجتماعی از زنان سرپرست خانوار، توزیع یک وعده غذای گرم به کودکان در روستامهدها، ارائه وام اشتغال به خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی و ...  اشاره کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: سال گذشته وزارت رفاه در دو نوبت به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و امداد و همچنین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده سبد کالا داد که امسال نیز برنامه ریزی در این خصوص صورت گرفته است.

محسنی بندپی تصریح کرد: سال گذشته به 11 میلیون نفر از اعم از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و امداد و خانواده‌های نیازمند سبد کالا داده شد و پیش بینی می شود امسال نیز این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه حمایت‌های دولت از جامعه هدف بهزیستی و امداد به مراتب بهتر از دولت‌های گذشته است و این در حالی است که سرانجام لایحه جامع حمایت از حقوق معلولان تصویب و توسط رئیس جمهور ابلاغ شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *