شناسه خبر: 13277 منتشر شده در مورخ: 1397/2/10 ساعت: 14:09 گروه: ورزشی  
نتایج مسابقات گلبال و شطرنج قهرمانی کشور بانوان

نتایج مسابقات گلبال و شطرنج قهرمانی کشور بانوان

رقابتهای قهرمانی کشور گلبال و شطرنج بانوان که از چهارم اردیبهشت در بابلسر آغاز شد، جمعه هفتم اردیبهشت به پایان رسید و تیمها و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش ایران سپید  رقابتهای قهرمانی کشور گلبال و شطرنج بانوان که از چهارم اردیبهشت در بابلسر آغاز شد، جمعه هفتم اردیبهشت به پایان رسید و تیمها و نفرات برتر معرفی شدند. مسابقات گلبال دسته اول، دوم و جوانان قهرمانی کشور بانوان، به ترتیب با قهرمانی اصفهان، کرمانشاه و خراسان رضوی به پایان رسید. در مسابقات دسته اول که 8 تیم به مصاف هم رفتند، اصفهان عنوان نخست را از آن خود کرد. تهران در جایگاه دوم قرار گرفت و فارس سوم شد. در رقابتهای دسته دوم که با حضور 12 تیم برگزار شد، کرمانشاه قهرمان شد، مازندران عنوان دوم را از آن خود کرد و گلستان سوم شد. اما در کنار این بازیها، رقابتهای رده سنی جوانان نیز با حضور 6 استان برگزار شد و خراسان رضوی در رده نخست ایستاد، کرمان دوم شد و گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

* ملیحه صفایی, فاتح مسابقات قهرمانی کشور شطرنج نابینایان شد: برترینهای مسابقات شطرنج نابینایان و کمبینایان قهرمانی کشور بانوان که با حضور 43 شطرنجباز از 19 استان کشور در بابلسر برگزار شد، معرفی شدند. این مسابقات در هفت دور برگزار شد. نتایج دور پایانی و رده بندی نهایی این مسابقات، به شرح زیر است: نتایج دور هفتم: میز 1- ملیحه صفایی ۱ فاطمه برقول 0. میز 2- لیلا زارعزاده 0.5 فریبا زنده بودی 0.5. میز ۳- فاطمه رحیمی ۱ فهیمه رضاییپور 0. میز ۴-

زهرا محمدی راد ۱ نرگس درآمد 0. میز ۵- عاطفه نقوی ۱ فاطمه یخچالی 0. نفرات اول تا دهم این رقابتها نیز به شرح زیر معرفی شدند: ۱: ملیحه صفایی از خراسان رضوی. ۲: فریبا زنده بودی از بوشهر. ۳: فاطمه رحیمی از خراسان رضوی. ۴: زهرا محمدی راد از فارس. ۵: عاطفه نقوی از خراسان رضوی. ۶: فاطمه برقول از خوزستان. ۷: فاطمه سعیدی از اصفهان. ۸: لیلا زارعزاده از آذربایجان شرقی. ۹: فاطمه گلی از مازندران. ۱۰: بهاره یوسفی از اردبیل.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *