شناسه خبر: 13197 منتشر شده در مورخ: 1397/2/1 ساعت: 10:44 گروه: اجتماعی  
بندپی: هدف ما شکوفایی استعداد معلولان است/ قرآن مسیر واحد همه مسلمین است

بندپی: هدف ما شکوفایی استعداد معلولان است/ قرآن مسیر واحد همه مسلمین است

رییس سازمان بهزیستی کل کشور در سومین دوره از مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم نابینایان بیان کرد: 66 نفر از نابینایان جهان با همکاری سازمان بهزیستی کشور دراین مسابقات شرکت کردند که قرار است 32 نفر از انها در دو رشته حفظ کل و قرائت قرآن کریم به رقابت بپردازند.

به گزارش ایران سپید محسنی بندپی، رییس سازمان بهزیستی کل کشور با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران در خصوص مسابقات جهانی قران کریم گفت: همزمان با سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی بزرگسالان، سومین دوره مسابقات قرآنی نابینایان جهان اسلام را هم برگزار می کنیم. در این دوره از مسابقات که با حضور ۲۳ کشور با شکوه تر از سال گذشته برگزار می شود ، ۱۸ نابینا در رشته حفظ و ۱۴ نفر هم در رشته قرائت به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: یک کتاب یک امت شعار این دوره از مسابقات است و انچه که برای سازمان بهزیستی از اهمیت برخوردار است شکوفای استعدادهای معلولان در همه عرصه های کار و زندگی است. 
بندپی با اشاره به اینکه این مسابقات باید در رده های سنی مختلف برگزار شود بیان کرد: در نظر داریم به غیر از مسابقات جهانی نابینایان بزرگ سال که سومین دوره از ان را پشت سر می گذاریم بخش خردسالان و بانوان نابینا راهم در سال های اتی به این مجموعه بی افزایم. 
 
محسنی بندپی یادآور شد: فلسفه نزول قرآن و فلسفه حضور قرآن در زندگی ما موجب بیداری انسان‌ها می‌شود؛ همچنین باعث ایجاد اخلاص، بردباری و صبر و قیام در برابر ظلم و استکبار می‌شود که می‌تواند پیامی باشد برای همه ملت‌های مسلمان در این مقطع زمانی که ویژه و حساس است و از طرفی در وحدت، بیداری و آگاهی مسلمانان اثربخش و مهم است.

این مسابقات از 30 فروردین تا 6 اردیبهشت ماه سالجاری در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *