شناسه خبر: 13151 منتشر شده در مورخ: 1397/1/20 ساعت: 13:29 گروه: اجتماعی  
توضیحات تکمیلی قنبرنژاد در خصوص شارژ یک میلیون تومانی طرح ترافیک

توضیحات تکمیلی قنبرنژاد در خصوص شارژ یک میلیون تومانی طرح ترافیک

قنبرنژاد در خصوص پرداخت هزینه یک میلیون تومانی سهمیه بگیران گفت:سهمیه بگیران خاص اعم از خبرنگاران، بیماران خاص ، معلولان و جانبازان شامل این پرداختی نخواهند شد.

به گزارش ایران سپید مصطفی قنبرنژاد مسئول صدور مجوز آرم ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برابر مصوبه شورای ترافیک و شورای اسلامی شهر تهران در سال 97 ، 103 هزار مجوز ورود به محدوده ی طرح ترافیک در اختیار متقاضیان قرار میگیرد اظهار داشت: از این تعداد 63 هزار مجوز بصورت سالیانه به سهمیه بگیران تعلق گرفته  و 40 هزار مجوز بصورت روزانه در اختیار شهروندان قرار میگیرد. وی با اشاره به موضوع شارژ یک میلیون تومانی حساب شهروندان و مشمولان این موضوع تصریح کرد: سهمیه بگیران میبایست در ابتدا مبلغ 1 میلیون تومان حساب شهروندی خود را شارژ نمایند. وی در توضیح این اقدام گفت: حساب شهروندی متعلق به متقاضیان بوده و شارژ یک میلیون تومانی در حساب خود متقاضی لحاظ میشود که بسته به تردد و زمان ورود و خروج در محدوده طرح ترافیک عوارض ترددشان از حساب شهروندی شان کسر میشود. قنبرنژاد در پایان متذکر شد، این مهم شامل سهمیه بگیران خاص اعم از خبرنگاران، بیماران خاص ، معلولان و جانبازان نخواهد شد.

 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *