شناسه خبر: 13132 منتشر شده در مورخ: 1397/1/18 ساعت: 08:29 گروه: اجتماعی  
تاکسی تلفنی معلولان در مشهد راه‌اندازی می‌شود

تاکسی تلفنی معلولان در مشهد راه‌اندازی می‌شود

شهردار مشهد گفت: به‌زودی تاکسی تلفنی ویژه جانبازان و معلولان در مشهد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم تقی‌زاده خامسی در دیدار با جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) با بیان اینکه «از صمیم قلب به دنبال این هستم تا شهر برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شود»، اظهار کرد: اولین اقدام که در طرح استقبال از بهار ۹۷ صورت گرفت گل‌کاری داخل و جلوی در منازل جانبازان توسط معاونت خدمات شهری شهرداری در آستانه سال نو بود.

وی با بیان اینکه «تاکنون منزل ۶۷ تن از جانبازان گل‌کاری شده است»، ادامه داد: طرح دیگری که در این راستا به اجرا گذاشته شده مناسب‌سازی ورودی و خروجی منازل این جانبازان به معابر شهری و پیاده‌روها جهت تسهیل آمدوشد آنان است.
شهردار مشهد تصریح کرد: در راستای تسهیل رفت و آمد معلولان و جانبازان با وسایل نقلیه عمومی، ۲۰ دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده برای سوار و پیاده شدن معلولان به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه شده است. همچنین مناسب‌سازی پیاده‌روهای شهر برای معلولان نیز توسط معاونت شهرسازی شهرداری مشهد در حال انجام است.
شهردار مشهد افزود: لیست منازل جانبازان در حوزه خدمات شهری موجود است تا در زمستان و هنگام بارش برف به صورت ویژه برای برف روبی و نمک پاشی جلوی در منزل این عزیزان انجام شود.
وی اظهار امیدواری کرد با انتصاب مشاور امور معلولان و انجام کارهایی که برای فرهنگسازی در حوزه جانبازان و معلولان آغاز شده است، مانند همه کشورهای دنیا شاهد احترام مردم کشورمان به معلولان و جانبازان باشیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *