شناسه خبر: 13122 منتشر شده در مورخ: 1397/1/14 ساعت: 07:48 گروه: اجتماعی  
اماکن گردشگردی برای بهره مندی جانبازان و معلولان مهیاتر شود

اماکن گردشگردی برای بهره مندی جانبازان و معلولان مهیاتر شود

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تهران کمک کنند که اماکن گردشگری و دیدنی برای استفاده جانبازان، ایثارگران و معلولان مهیاتر شود.

به گزارش ایران سپید "رضا جلالی "در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران اظهار داشت: ابتکار و خلاقیت های دوستان جوانمان در ستاد گردشگری برای میزبانی از میهمانان نوروزی واقعا شایسته تقدیر و ستایش است.

وی افزود: فعالیت این ستاد علاوه بر خدمات دهی به گردشگران،به نوعی  موجب "کار آفرینی موقت"نیز شده و شاهدیم که طیف جوانی در این ستاد و ایستگاه های اطلاع رسانی مستقر در سطح شهر، "ایثارگرانه " و "مخلصانه"مشغول فعالیت هستند.

مدید کل امور ایثارگران شهرداری تهران اشاره کرد: باید تلاش های دوستانمان در ستاد گردشگری دیده شود،عزیزانی که در اینجا مشغول فعالیت هستند، به واقع خدمت بزرگی به هموطنان و کشور می کنند.
 
این مقام مسئول تاکید کرد:اقدامات همکارانمان در  ستاد گردشگری شهرداری تهران،روح تازه ای را به کالبد شهر تهران تزریق کرده و  به مسافران خدمات مطلوبی ارائه می شود.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا  اماکن گردشگری و تفریحی شهر تهران برای بهره مندی جانبازان آماده است؟ گفت:قطعا شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران باید کمک کنند که زیر ساخت های گردشگری  تقویت و اماکن  گردشگری و دیدنی برای استفاده جانبازان،ایثارگران و معلولان مهیاتر شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *