شناسه خبر: 13120 منتشر شده در مورخ: 1397/1/7 ساعت: 12:07 گروه: اجتماعی  
مشکل پرداختی معلمان استثنایی بازنشسته رفع شد

مشکل پرداختی معلمان استثنایی بازنشسته رفع شد

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از حل مشکل پرداخت سنوات ارفاقی و برقراری حقوق معلمان بازنشسته استثنایی خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره وضع پرداخت سنوات ارفاقی معلمان استثنایی، اظهار کرد: برای پرداخت این سنوات مشکلات بسیاری داشتیم که با رایزنی‌های انجام شده پرداخت این سنوات در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ادارات کل آموزش و پرورش میزان پرداختی برای سنوات ارفاقی معلمان را واریز کردند و بعد از جمع بندی اطلاعات و مبلغ پرداخت شده، مبلغ بدهی به ادارات کل داده می‌شود.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات پرداخت سنوات ارفاقی را حل کرده‌ایم، گفت: معلمانی که در سال 96 بازنشسته شده بودند از نظر دریافت حقوق بازنشستگی مشکل داشتند که برای این موضوع بررسی‌های لازم انجام گرفت و حقوق آنها در حال پرداخت است.

الهیار ترکمن تصریح کرد: مشکل پرداختی به معلمان استثنایی حل شده است و اگر موردی باقی مانده باشد برای رفع آن رایزنی‌های لازم را خواهیم داشت و سعی می‌کنیم معلمانی که در سال 97 بازنشسته می‌شوند با چنین مشکلاتی مواجه نباشند.

گفتنی است؛ بخشنامه‌ای مربوط به رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در اواخر دی ماه از سوی معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد و بر اساس این بخشنامه، پرداخت سنوات ارفاقی معلمان استثنایی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *